Aj keď sa iPhone 15 predáva len niečo vyše jedného týždňa, spoločnosť Apple na nič nečaká a už teraz sa snaží získať od jeho prvých používateľov čo možno najobjektívnejšiu spätnú väzbu. Práve na základe nej môže do nástupcu zakomponovať zmeny, ktoré sú pre zákazníkov ešte viac šité na mieru. Zároveň je to tiež spôsob ako odstrániť chyby a nedostatky.
Samotný dotazník sa zameriava predovšetkým na faktory ovplyvňujúce nákup iPhonu 15 a tiež to, ako sú zákazníci spokojní s jednotlivými funkciami fotoaparátov. Tým sme sa len tak mimochodom venovali aj v samostatnom článku. Spoločnosť Apple sa však pomocou svojho dotazníka snaží zistiť aj to, čo ľuďom na iPhone 15 najviac „lezie na nervy“, prípadne čo im v zariadení chýba a v budúcnosti by to ocenili.
Tak ako vždy, aj v tomto prípade ide o pomerne rozsiahly prieskum, ktorý začína otázkami zameranými na typ vášho zariadenia. Apple chce vedieť napríklad to, aký iPhone v akej špecifikácii ste si zaobstarali, či akým spôsobom samotný nákup prebiehal.
Firma sa dokonca zameriava aj na také detaily, od ktorého operátora bolo zariadenie kúpené (ak nepochádzalo z Apple Store alebo Apple Online Store) či aká je vaša celková spokojnosť.
Apple sa snaží od svojich zákazníkov získať aj priamu a plne otvorenú spätnú väzbu na konci dotazníka, kde môže každý vpísať svoju odpoveď na otázku „Akú jednu vec, ak vôbec niečo, by ste pridali alebo zmenili na svojom iPhone? Buďte čo najkonkrétnejší.“ Ako by ste reagovali vy?