Internetových obchod Alza.sk pozná snáď každý Slovák. Predajca je preslávený svojimi spoľahlivými službami a vynikajúcou zákazníckou podporou. Najnovšie na Slovensku spúšťa novinku, ktorá vám výrazne uľahčí nákup tovaru a hlavne jeho reklamáciu alebo vrátenie. Využiť na to budete môcť viac ako 210 tisíc AlzaBoxov, ktoré sú rozmiestnené po celom Česku, Slovensku a Maďarsku.
Samotná služba bola v pilotnom testovaní ešte počas minulého roka v Českej republike, kedy ju využilo cez 70 tisíc spokojných zákazníkov, ktorý prostredníctvom AlzaBoxov reklamovali až 23 % svojich objednávok. Celý proces je rýchly, jednoduchý a hlavne bezplatný. Dokonca to môže byť pohodlnejšie, ako chodiť do predajne.
„Za posledné tri roky sa nám podarilo proces reklamácií a vrátenia tovaru výrazne uľahčiť a skrátiť. Napríklad už viac ako polovicu reklamácií vybavujeme okamžite po ich prevzatí, a to výmenou tovaru alebo vrátením peňazí. Možnosť vrátenia tovaru pomocou AlzaBoxov je ďalším krokom, ktorý nás približuje našej snahe o maximálne pohodlné nakupovanie a čo najprístupnejšie a kvalitné popredajné služby pre zákazníkov. Veríme, že slovenskí a maďarskí zákazníci si novinku obľúbia prinajmenšom rovnako, ako tí českí,“ hovorí Lukáš Janeček, riaditeľ reklamácií Alza.cz.
Ako vrátiť tovar cez AlzaBox? ak
- V prvom rade sa prihláste do svojho účtu na Alza.sk a vyberte si konkrétny produkt, pri ktorom zvolíte možnosť vrátania či reklamácie. Automaticky sa vám vygeneruje číslo prípadu.
- Druhým krokom je výber miesta odovzdania tovaru, kde treba vybrať AlzaBox.
- Tretím krokom je buď vytlačenie a nalepenie štítku reklamácie alebo napísanie čísla reklamácie viditeľne na balíček.
- V ľubovolnom AlzaBoxe naskenujete štítok, alebo na dotykovom displeji zadáte kód na odoslanie, na základe čoho sa pred vami otvorí jedna zo schránok, do ktorej treba balík vložiť.
- Akonáhle zatvoríte dvierka AlzaBoxu, dostanete upozornenie, že balíček je bezpečne registrovaný.
- Potom už iba budete sledovať sekciu „Moja reklamácia a vrátenie“.
- Hotovo.
Je dôležité zdôrazniť, že do AlzaBoxu môžete vkladať iba tovary, ktoré ste si zakúpili priamo v internetovom obchode Alza. Taktiež platí, že tovar, ktorý sem chcete doniesť sa musí celkom logicky do jednotlivých boxov zmestiť. Ak ide napríklad o väčší spotrebič, je potrebné ho odniesť na jednu z pobočiek, a to buď osobne alebo kuriérom.
Napíšte nám do komentára, čo si myslíte o tejto novinke vy. Sme zvedaví na všetky vaše postrehy a názory.
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.