Ultralacné reťazce, ako Pepco, Tedi a KiK, už dlhé roky dominujú slovenskému trhu s lacným tovarom. Tieto obchody ponúkajú všetko od oblečenia cez doplnky do domácnosti až po elektroniku a sladkosti, čo ich robí populárnymi medzi širokou verejnosťou.

Avšak teraz jeden z nich plánuje zásadný krok – zaviesť vlastný e-shop, čím sa výrazne posunie v digitálnom predaji. O tieto zistenia sa postaral portál tvnoviny.sk. Konkrétne konateľ spoločnosti na Slovensku a v Česku Martin Šatný potvrdil, že zatiaľ čo e-shop KiK bol v Česku spustený na jeseň tohto roku, slovenská verzia je v príprave.

Hoci nie je isté, či bude projekt dokončený v roku 2025, tento krok predstavuje významnú inováciu v segmente ultralacných reťazcov na Slovensku. Zákazníci už nebudú musieť navštevovať priamo kamenné pobočky ale všetko nakúpia z pohodlia domova.

Nad e-shopom uvažuje aj populárne Pepco

Pepco tiež uvažuje o zavedení e-shopu, no zatiaľ nemá konkrétny plán. „V budúcnosti chceme nájsť nové spôsoby, ako poskytovať lepšie služby. Zatiaľ sa však sústredíme na vylepšenie zážitku z nákupov v našich kamenných predajniach,“ povedala Barbara Berecz, hovorkyňa spoločnosti.

Tedi a Action zatiaľ o e-shopoch neoznámili žiadne plány. Napriek rastúcej konkurencii, ultralacné reťazce na Slovensku zaznamenávajú stabilný rast, čo dokazuje ich zisky za minulý rok: Pepco 16,25 mil., Tedi 10,31 mil. a KiK 5 mil. Eur. Očakáva sa, že v budúcom roku na trh vstúpia ďalšie reťazce, ako Woolworth a Dealz, čo ešte viac zvýši konkurenciu v segmente

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1100 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  A je to tu zas. Dodávateľ spoločnosti Apple trpí nedostatkom čipov pri výrobe OLED displejov
Môže ťa zaujímať
- Reklama -