Pred dvoma rokmi sa Apple naskytla možnosť dodať niekoľko tisíc iPadov americkým aerolíniám – ešte ten rok dodal Apple 8 000 kusov iPadov, ktoré ušetrili pilotom čas, peniaze a hlavne miesto. Teraz si ale American Airlines sťažuje, že iPady nefungujú tak, ako by mali a kvôli problému sa oneskorilo aj niekoľko letov. Tento problém spôsobil, že piloti sa museli s lietadlami vrátiť späť k odletovým bránam, aby získali WiFi pripojenie a mohli tak vyriešiť problém so získaním potrebných letových informácií.
O probléme
Hovorca spoločnosti uviedol, že spoločnosť už identifikovala príčinu tohto závažného problému a tiež pracuje na jeho vyriešení. O svoju skúsenosť sa podelil pasažier jedného z lietadiel, Bill Jacaruso, ktorý cestoval z letiska Dallas/Fort Worth do Austinu. Pilot mal krátko pred odletom informovať všetkých pasažierov o tom, že kopilotov iPad prestal pracovať. O 25 minút neskôr oznámil, že aj jeho iPad prestal pracovať a dodal, že rovnaký problém postihol všetky ďalšie Boeingy 737 spoločnosti American Airlines. O 45 minút neskôr informoval, že rovnaký problém majú aj v ďalších lietadlách spoločnosti. Nakoniec sa ukázalo, že za chybou, ktorá ochromila leteckú dopravu, stála dvojica systémov, s ktorými pracujú iPady a bolo treba ich reštartovať.
Zdroj: 9to5mac.com