V uplynulých dňoch žije celý svet tragédiou, ktorá sa udiala hlboko na dne atlantického oceánu, v blízkosti vraku lode Titanic. Drobná turistická ponorka s podobným názvom Titan, ktorá mala na palube 5 osôb, nevydržala obrovský tlak, ktorý mal byť podobný váhe Eiffelovej veže a pod jeho vplyvom v priebehu niekoľkých milisekúnd implodovala.

Posádka nemala šancu túto katastrofu prežiť, pričom okamžite sa začalo hovoriť o zanedbanej bezpečnosti zo strany prevádzkovateľa ponorky, spoločnosti OceanGate. Titan skrátka nemal dostatočnú certifikáciu, na čo svojim životom doplatili traja turisti, šéf OceanGate Stockton Rush a skúsený pilot ponoriek. Ako sa teraz ukazuje, záujem o tento výlet nebol zďaleka taký veľký, ako by ste možno predpokladali. Rush naň dokonca ponúkal obrovskú zľavu.

Portál Telegraph zverejnil snímky obrazovky z konverzácie, v ktorej bola bezpečnosť ponorky prirovnávaná prejdeniu cez ulicu. Svetoznámy obchodník Jay Bloom spolu so synom boli lanárení Rushom na cestu ku Titanicu neobvykle nízkou cenou.

Namiesto 229 tisíc eur mohol tento zážitok na vlastnej koži vyskúšať každý z nich skoro o 100 tisíc eur lacnejšie (za 137 tisíc eur). Z toho jasne vyplýva, že záujem o Titan nebol ani v miliardárskych kruhoch veľký.

Bloom sa rozhodol „zľavu“ neprijať, nakoľko mal pochybnosti o bezpečnosti Titanu. Ich miesta napokon vzali Shahzada Dawood a jeho 19-ročný syn Suleman Dawood. Zároveň doplnil, že Rush sa ho snažil upokojiť nasledujúcou informáciou: „Aj keď je tu očividne riziko, je to oveľa bezpečnejšie ako lietanie v helikoptére alebo dokonca potápanie“.

Dnes sa ukazuje, že neprijať ponuku bolo Bloomovo najšťastnejšie rozhodnutie v živote.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Obľúbené Garmin Forerunner 255 kúpite v zľave za super cenu
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJSvetApple
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.