Juhokórejská spoločnosť Samsung opäť útočí na Apple. V piatok vydala dve nové reklamy, v ktorých vyzdvihuje nedostatky iPadu.
Multitasking
V prvej reklame nájdeme otca so synom, keď chce otec práve sledovať live zápas a syn film. V prípade iPadu musí otec neustále prehadzovať medzi aplikáciami, kým pri Samsungu vyrieši problém jednoduchým rozdvojením obrazovky, vďaka čomu dosiahne finálny efekt, kde otec sleduje zápas a syn zase film na „malom“ 10 palcovom displeji. Pravdou je, že ide o relatívne nápaditú službu, vďaka ktorej si môžte odpisovať napríklad poznámky z webu alebo sledovať YouTube videa popri chatovaní s priateľmi. Hovorí sa však, že s príchodom novej generácie iPadu príde aj podobný multitasking.
Displej
V druhej reklame Samsung vyzdvihuje svoje kvalitné Super AMOLED displeje. Dvaja kamaráti sledujú rovnaký film na dvoch rozličných tabletoch, kedy si jeden z nich všimne osobu zahalenú v tme zatiaľ čo druhý nie. Je to tým, že v klasických LCD displejoch od Apple prechádza podsvietenie o jednou vrstvou naviac ako pri Samsungu. Vďaka tomu ponúka Super AMOLED displej v Galaxy Tab S lepšie farby, kontrast a okrem iného aj lepšiu viditeľnosť na slnku.
+ aj –
Samozrejme takéto „útoky“ od Samsungu majú svoj dôvod, kedže chcú zvýšiť predaje svojho Galaxy Tab S. Ide však len o niekoľko detailov, ktoré zatiaľ iPad nemá. Sú však aj dôležitejšie veci ako multitasking či o niečo svetlejšia viditeľnosť displeja. Napríklad taká stabilita software je pri iOS celkovo niekoľkonásobne väčšia ako pri Androidoch. Môžme teda zhodnotiť, že spoločnosti si naozaj nemajú čo vyčítať a každý tablet má svoje muchy. My samozrejme držíme palce iPadu a dúfame, že podobné útoky budú menej časté alebo úplne zaniknú!