Radi nakupujete oblečenie, no zakaždým sa vám stane, že po vystáti dlhého radu na kabínku zistíte, že by ste potrebovali inú veľkosť alebo farbu, no akoby naschvál nemáte poruke kamaráta, ktorý by vám ďalší kus odevu našiel a priniesol? Takúto situáciu sa rozhodol vyriešiť nový start-up Oak Labs z New Yorku. Prišiel s návrhom interaktívnej kabínky, ktorá by zákazníkom maximálne zjednodušila a spríjemnila nákupy.
Prezentácia inteligentných kabínok v súčasnosti prebieha v značkovom obchode Ralph Lauren. V zlepšených kabínkach nájdete namiesto klasického zrkadla dotykové, na ktorom si môžete vybrať z niekoľkých typov osvetlenia – od režimu západu slnka až po večeru pri sviečkach. Systém ovládateľný v piatich svetových jazykoch dokáže detegovať jednotlivé kusy odevu, ktoré ste si do kabínky so sebou priniesli, a následne vám ponúkne detailné informácie o dostupnosti ďalších veľkostí či farebných odtieňov. Aby toho nebolo málo, odporúčania stylistu vám ukážu možnosti, ako zladiť vybraný produkt s inými vecami z predajne.
V prípade, že chcete doplniť váš outfit o ďalšie kúsky, stačí o pomoc požiadať asistenta. Spätne vám bude doručená textová správa s menom a fotografiou vášho asistenta a s informáciou, či je už na ceste za vami do skúšobnej kabínky. Po dokončení nákupu stačí, ak zadáte svoje telefónne číslo, a následne vám bude doručená SMS správa s odkazom na položky, ktoré ste si vybrali. Potom je už len na vás, či si tovar naozaj kúpite alebo nie.