Zdá sa, že s integráciou väčšieho množstva reklám sa čoskoro vytasí aj spoločnosť Apple. Okrem zavedenia reklám určených pre vyhľadávanie v digitálnom obchode App Store sa reklamného obsahu dočká ďalšia aplikácia. Reč je o Apple Maps, no nebude sa jednať o reklamy v pravom slova zmysle.
Podľa známeho analytika Marka Gurmana z agentúry Bloomberg jablková spoločnosť už začala s prácami na reklamnom obsahu v rámci Apple máp. Podľa analytika budú zavedené už v budúcom roku ako súčasť systému iOS 16. Ako Gurman spomína vo svojom tradičnom informačnom týždenníku, Apple si tento krok predstavuje inak ako ostatné spoločnosti.
Reklamy v aplikácii Apple Maps by neboli tradičné reklamné bannery, ktoré sa zobrazujú na webových stránkach. Napríklad reťazec rýchleho občerstvenia by mohol zaplatiť spoločnosti Apple za to, aby sa pri vyhľadávaní kľúčových slov „hamburger“ alebo „hranolky“ objavil na vrchole výsledkov. Mnohé podobné aplikácie už ponúkajú reklamy vo vyhľadávaní vrátane Google Maps, Waze alebo Yelp.
Spoločnosť Apple už zobrazuje reklamy na vyhľadávanie v obchode App Store a umožňuje vývojárom platiť si za propagáciu svojich aplikácií. Gigant z Cupertina tiež plánuje zobrazovať reklamy na karte „Dnes“ v App Store a v novej sekcii „Mohlo by sa vám páčiť“ v spodnej časti zoznamov aplikácií.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?