Apple a kampaň „Get a Mac“

V Cupertine majú veľký zmysel pre humor. Marketingové oddelenie využilo príležitosť prechodu Macu na ARM procesor M1, s návratom známej reklamnej kampane Get a Mac. Krátky spot sa odvysielal bezprostredne po skončení konferencie. Ak ste nevypli livestream hneď po poslednej reči Tima Cooka, pravdepodobne vám neunikol.

Kampaň Get a Mac je ikonický známa a vo svete sa vysielala v rokoch 2006-2009. Klasický počítač stvárňoval herec John Hodgman a za Macom stál Justin Long. Spoty si vyslúžili viacero ocenení a značnú popularitu medzi divákmi. Vždy boli elegantné a zábavné. Aj preto si Apple pripravilo menší „easter-egg“, ktorým nás milo prekvapilo.

Hodgmanová postava sa objavila v bielej miestnosti a do kamery kládla otázku „Prečo?“. Následne sa snažila upozorniť na fakt, že stroje nemajú byť tiché ale hlučné a keď sa im vybije batéria, jednoducho ich pripojíte do zástrčky. „I’m PC“ sa tiež celkom rýchlo zadýchal, čím tvorcovia naznačili vysoký výkon ARM procesora M1.

Známy herec Justin Long (stvárňujúci Mac) sa v krátkom spote neukázal. Aj preto nie je jasné, či bude kampaň pokračovať, alebo šlo iba o bonus, ktorým si chcelo Apple pripomenúť staré dobré časy. Možno, sa dočkáme série zábavných videí. Nechajme sa prekvapiť.

Pozrite si krátky spot a do komentára nám napíšte, ako na vás táto reklama pôsobí. Video zobrazíte kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Japonsko dosiahlo nový rekord v rýchlosti prenosu dát cez internet
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.