Vianočné reklamy Applu sú vždy očakávanou udalosťou, no tento rok značka poriadne zaútočila na naše emócie. Nový spot s názvom „Heartstrings“ (Sladké struny) zachytáva dojímavý moment otca a dcéry pri rozbaľovaní darčekov. Hlavnú úlohu tu zohráva funkcia naslúchacieho prístroja, ktorá je po novom dostupná v slúchadlách AirPods Pro 2.

Apple vo videu pripomína, že mnoho ľudí s poruchami sluchu čaká až desať rokov, kým si uvedomí, že ich sluch nie je v poriadku a mali by si zaobstarať naslúchaci prístroj. To vedie k tomu, že milióny ľudí žijú s obmedzeným spojením so svetom okolo nich a vôbec si to nemusia uvedomovať.

Našťastie nová technológia, ktorá je zatiaľ dostupná v mnohých krajinách vrátane Slovenska má potenciál túto medzeru zaplniť. Toto všetko so zariadením, ktoré sa štandardne predáva za 279 € a aktuálne ho v Black Friday zľave kúpite za 222 € s DPH. Okrem toho, že vám AirPods Pro 2 otestujú sluch a môžu poslúžiť ako načúvací prístroj, pochopiteľne ich môžete využívať aj na počúvanie hudby, sledovanie filmov či napríklad telefonovanie. Je to neuveriteľne univerzálny a hlavne trvácny produkt.

Ak už AirPods Pro 2 máte, musíte mať aj správny firmvér

Kľúčom je najnovší firmvér 7B19 alebo novší, ktorý je potrebný na správne fungovanie funkcie Hearing Aid. AirPods Pro 2 spoločne s kompatibilnými zariadeniami na iOS 18.1 či iPadOS 18.1 prinášajú klinicky presné zvukové riešenie priamo do uší.

Apple touto reklamou nielen oslavuje Vianoce, ale aj pripomína dôležitosť technológií pre skvalitnenie života. S citlivou výpoveďou sa snaží prepojiť emócie so svojou inováciou – a ukázať, že aj tie najmenšie vylepšenia môžu zmeniť život.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Apple údajne pracuje na alternatívnom zdroji energie!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -