Spoločnosť Apple minulý rok predstavila slúchadlá AirPods 3. generácie, ktorými potešila všetkých fanúšikov tohto bezdrôtového zariadenia. Novinka si získala vylepšené funkcie, prepracovaný dizajn a zároveň zachovala pôvodnú cenovku. A aj keď to zo začiatku vyzeralo na istý úspech, predaje sú podľa analytika Ming-Chi Kua skôr sklamaním. Minimálne tak to uviedol vo svojej poslednej správe.
Ľudia síce zo začiatku prejavovali záujem o AirPods 3. generácie, no teraz to už neplatí. Aj keď ide o dobrý produkt, oveľa zaujímavejšie sú pre nich AirPods 2. generácie, ktoré zostali v predaji za podstatne nižšiu sumu. Sme tu teda svedkami akéhosi boja medzi vlastnými produktmi, ktorý nie je pre spoločnosť Apple vôbec dobrý.
V jeho dôsledku už kompetentní museli znížiť u svojich dodávateľov produkciu o tridsať a viac percent, pričom môže dôjsť v blízkej budúcnosti k ešte razantnejším obmedzeniam. Na základe týchto informácií sa dá predpokladať, že toto zlyhanie berú v Cupertine veľmi vážne.
Dotkne sa to aj AirPods Pro 2. generácie

Po tom, čo sa ale stalo po predstavení AirPods 3 je otázne, či spoločnosť Apple opäť zvolí rovnaký prístup. Predsa len na drahšom produkte zarobí viac ako na lacnejšom a práve pri slúchadlách zrejme nie je veľký rozdiel ani v ich výrobnej cene. Sme teda zvedaví, ako to napokon dopadne.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

