Reklamná agentúra spoločnosti Apple Omnicom vo svojom memorande určenom pre klientov odporúča zastaviť reklamu na sociálnej sieti Twitter. Platí to až do chvíle, kým nebudú poskytnuté určité záruky dôveryhodnosti a bezpečnosti.
Ako píše Appleinsider, Twitter má za sebou pravdepodobne to najťažšie obdobie. Zmeny pod vedením nového generálneho riaditeľa Elona Muska uvrhli overovanie profilov do chaosu a uľahčili získavanie špeciálnych modrých značiek – naznačujúcich úspešnú verifikáciu.
Reklamná agentúra, ktorá zastupuje spoločnosť Apple preto odporúča všetkým svojim klientom, aby už na propagáciu na sociálnej sieti Twitteri nemíňali žiadne peniaze.
Konkrétne sa reklamná agentúra obáva nielen zosobňovania, ale aj prepúšťania v dôveryhodných a bezpečnostných tímoch Twitteru, odstúpenia vedúcich pracovníkov zodpovedných za dodržiavanie pravidiel FTC a ďalších vysokopostavených ľudí.
Spoločnosť Omnicom údajne oslovila Twitter, aby sa jej obavami zaoberal. V správe sa uvádza, že sociálna sieť nebola schopná tieto obavy riešiť, pričom nie je jasné, či je to z dôvodu úplného nedostatku reakcie zo strany spoločnosti alebo z dôvodu zlyhania riadiacej štruktúry Twitteru, ktorá je za túto komunikáciu zodpovedná.var pre platené predplatné.
Na záver len chceme pripomenúť náš SvetApple bazár, v ktorom dnes nájdete viac ako 500 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?