Juhokórejská spoločnosť Samsung vo svojej novej reklamnej kampani tvrdí, že používatelia iPhonov musia vždy čakať na užitočné funkcie, a vyzýva ich, aby prešli na jej telefóny so systémom Android. Informuje o tom portál Appleinsider.

Samsung pokračuje vo svojom dlhodobom zosmiešňovaní spoločnosti Apple za iPhone 14, ktorý podľa konkurenta neponúkol dostatok inovácií.

V reklame s názvom „On The Fence“ (Na plote) používateľ smartfónu vylezie na skutočný plot, ktorý oddeľuje prostredie podobné Apple Store od sotva viditeľného raja stromov a prírody.

Následne prebehne krátka konverzácia medzi mužom, ktorý pripomína predajcu spoločnosti Apple a ženou, ktorá pravdepodobne stvárňuje zákazníčku.

Predavač hovorí mužovi na plote, že nemusí odísť, pretože stačí počkať, kým všetky inovácie prídu „sem“ (kým s nimi príde spoločnosť Apple). Muž sa následne predavača opýta, prečo musí čakať, na čo mu odpovie „Pretože to je to, čo robíme. Čakáme.“. 

Samsung dáva týmto spôsobom najavo, že práve on je priekopníkom v mnohých technológiách, do ktorých spadajú aj skladacie displeje. Apple má prísť so svojim prvých riešením ohybného zariadenia až v roku 2024, pričom ani v tomto prípade nemá ísť o smartfón.

Reklamou sa teda snaží získať pozornosť Apple používateľov, ktorí často nemajú ochotu vyskúšať niečo iné a nové, pretože sú zvyknutí na Apple. Na druhej strane „plota“ ale môžu byť technológie, ktoré sú oveľa lepšie…

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner

Prečítajte si tiež  India rozširuje výrobu dielov pre iPhone. Bude sa tu vyrábať dôležitý komponent.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -