Spoločnosť Meta predstavila novú funkciu pre Instagram, ktorá bude zameraná hlavne na tvorcov obsahu. Novinka umožní testovať odozvu publika na reely ešte predtým ako ich zverejnia pre svojich sledovateľov.
Táto inovácia, nazvaná skúšobné videá Reels (Trial Reels), poskytuje tvorcom možnosť zdieľať svoje videá aj s používateľmi, ktorí ich nesledujú. Vďaka tomu môžu získať predstavu o tom, ako by ich obsah mohol byť prijatý.
Na e-shope Loopi.sk nájdete koncoročné zľavy až do výšky 30 % na všetky remienky pre inteligentné hodinky Apple Watch a ďalší tovar. Využite šancu, kým sa dá. – reklama
Instagram ponúkne novú možnosť pre videá Reels
Funkcia skúšobných videí Trial Reels ponúka jedinečný spôsob, ako priamo otestovať atraktivitu svojich videí. Tvorcovia môžu videá vytvoriť a pripraviť k zdieľaniu ako obvykle. Ešte pred ich zdieľaním sa však naskytne možnosť „Trial“, ktorú bude možné aktivovať.
Po aktivácii sa skúšobné video objaví v sekcií návrhov na tvorcovom profile, no nebude viditeľné na hlavnej stránke profilu alebo na karte Reels pre ostatných používateľov.
Meta zároveň upozorňuje, že skúšobné videá sú prístupné iba pre samotného tvorcu a neobjavia sa na profiloch jeho sledovateľov alebo v kanáloch Reels. To sa stane až v prípade, ak tvorca explicitne rozhodne ich tam umiestniť.
Po 24 hodinách od zverejnenia skúšobného videa budú tvorcom k dispozícii rôzne analýzy a metriky, ktoré im pomôžu zhodnotiť úspešnosť videa. Ak video dosiahne pozitívne výsledky, môže byť automaticky zdieľané so všetkými sledovateľmi po 72 hodinách.
Funkcia je momentálne v skúšobnej fáze a je dostupná iba pre vybrané publikum. Meta avizuje, že plánuje postupné rozšírenie jej dostupnosti pre všetkých oprávnených tvorcov v nasledujúcich týždňoch. Táto novinka bude dostupná v nadchádzajúcich aktualizáciách pre systém iOS aj Android.
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 000 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.