Spoločnosť Apple predstavila novú reklamu, v ktorej zdôrazňuje jednu z hlavných výhod iPhonu 16 oproti konkurencii. Ide o odolný Ceramic Shield v podobe ochranného materiálu, ktorý pokrýva displeje všetkých modelov súčasnej generácie.
Hoci sa o iPhonoch nikdy nehovorilo ako o synonyme odolnosti, gigant z Cupertina za posledné roky výrazne zapracoval na pevnosti svojich displejov. Nová reklama ukazuje, že iPhone 16 vydrží aj nečakané pády z väčšej výšky.
iPhone 16 je oveľa odolnejší, ako jeho predchodcovia
V spote s názvom „Trust Issues“ sledujeme situáciu, kde otec na karnevale podá svoj iPhone cudziemu mužovi, aby odfotil jeho rodinu. Keď iPhone nešťastnou náhodou spadne na zem, nastane chvíľa napätia. Našťastie, vďaka Ceramic Shieldu, ktorý je podľa Apple až 2× odolnejší ako sklo na akomkoľvek inom smartfóne, zostane displej bez poškodenia.
Apple od predstavenia Ceramic Shieldu v sérii iPhone 12 neustále vylepšuje jeho vlastnosti a najnovšia generácia použitá v iPhone 16 prináša ešte lepšiu ochranu pri každodennom používaní.
Na záver reklamy Apple pripomína: „Pokoj, je to iPhone 16.“ Samozrejme, v reálnom živote odporúčame aj tak investovať do ochranného púzdra alebo dodatočného skla. Napriek tomu však ide o veľmi šikovný marketingový ťah zo strany kalifornskej spoločnosti.
Ak by ste chceli iPhone 16, ktorý stál v čase uvedenia na trh 949 € s DPH, po kliknutí na tento odkaz ho kúpite za 809 € s DPH. Tak na čo ešte čakáte?
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1100 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.