Slovak Telekom odštartoval novú kampaň zameranú na digitálnu bezpečnosť, ktorou upozorňuje na stále častejšie kybernetické hrozby. Hlavným ťahákom je služba Click Security, ktorá má zákazníkov operátora ochrániť pred podvodnými stránkami a phishingovými linkami – a to úplne zadarmo.
Reklamná kampaň sa začína televíznym spotom z prostredia obchodu s domácimi zvieratami. V ňom sledujeme muža, ktorý sa bezhlavo zamiluje do exotického pavúka. To však nie je hlavné posolstvo. Skutočná hrozba sa odohráva v pozadí – a práve na tú chce Telekom upozorniť.
Ľudia sa často boja vecí, ktoré sú vizuálne odpudzujúce alebo neznáme – napríklad žralokov. No prehliadame skutočné riziká ako komáre či podvodné e-maily. Chceli sme túto metaforu preniesť do sveta online nástrah, ktoré si málokto uvedomuje – vysvetľuje kreatívu Adam Baška z MUW Saatchi & Saatchi pre portál Omediach.
Podľa štatistík až 2/3 Slovákov zažili kyberútok a 17 % z nich sa stali priamo obeťou kyberzločinu. Napriek tomu sa tejto téme stále venuje len minimálna pozornosť.
V našej krajine stále pribúda počet prípadov phishingu, podvodných SMS či falošných webov. Preto prichádza Telekom so službou s Click Security, ktorá automaticky zablokuje prístup na známe škodlivé stránky.
Telekom Click Security ponúka jednoduchú aktiváciu
Aktivujete si ju jednoducho cez Telekom aplikáciu, a to bez ohľadu na to, či používate paušál, predplatenú kartu alebo pevný internet.
Kampaň bude pokračovať aj na sociálnych sieťach, kde sa operátor zameria na osvetu a tipy, ako sa chrániť online. Spot režíroval Marek Partyš, za kamerou stál Radim Střelka a o vizuálne efekty vrátane animovaného pavúka sa postaralo štúdio Alien. Zvukovú kulisu dotvára ikonická skladba „Can’t Take My Eyes Off You“ od Frankie Valliho.
Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 200 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.