„The Morning Show“ je seriál dostupný od prvého novembra vrámci platformy Apple TV+. Okrem výborného hereckého obsadenia, medzi ktoré patrí Jennifer Aniston, Reese Witherspoon či Steve Carell tu nájdeme aj veľa Apple produktov. The Wall Street Journal to dokonca analyzoval. V priemere každý 32 záber ukazuje iPhone, Mac alebo iné zariadenie.

Apple si v „The Morning Show“ robí reklamu pomerne často. V priemere každý 32 záber.

Apple si v "The Morning Show" robí reklamu pomerne často. Svoje produkty dáva v prieme na každý 32 záber.

Dnes sa na svetlo sveta dostala zaujímavá analýza, ktorá bližšie rozoberá seriál „The Morning Show“, kde sa dosť často vyskytujú najrôznejšie Apple produkty. Popravde, sami sme si všimli, že všetci herci využívajú iPhone alebo Mac. Človek si ale pri pohľade na seriál ani len neuvedomí, ako často sa tu produkty s logom Applu vlastne vyskytujú. Ako sme už vyššie spomínali o podrobnú analýzu tohto „javu“ sa postarala redakcia The Wall Street Journal.

Dokopy by sme teda mohli spriemerovať zábery, na ktorých sa vyskytujú Apple produkty na približne každý 32. v poradí. To ale stále nie je všetko. The Wall Street Journal dodáva, že približne v jednej stretine týchto produktov môžete vidieť aj logo spoločnosti Apple. WSJ dokonca uviedlo, že sa tu nachádza jedna scéna trvajúca 4 sekundy, kedy tu môžeme dokopy vidieť až 9 Apple zariadení. Dokonca už počas prvej scény v prvej epizóde môžeme vidieť „iPhone v akcii“. Jedná sa o tie, kedy na začiatku zvonia telefóny a najprv budia Marka Duplassa a potom Steva Carella.

Apple si v "The Morning Show" robí reklamu pomerne často. Svoje produkty dáva v prieme na každý 32 záber.

Celý tento úvodný diel zaznamenal až 31 záberov, kde sme mohli vidieť nejaké zariadenie od jablkovej spoločnosti. Osem záberov potom zobrazovalo aj logo. Čo sa týka samotných produktov, tak tie sú rôzne. Vyskytuje sa tu samozrejme iPhone, iPad, MacBook, iMac, slúchadlá AirPods či dokonca reproduktor HomePod (ktorý ste si pravdepodobne nevšimli).

Apple za to neplatí a nikoho nenúti aby sa tu umiestňovali…

To, že sa tu produkty od Applu vyskytujú dosť často je nepopierateľný fakt. Spoločnosť sa ale na druhú stranu k tejto téme vyjadrila. Sama prezradila, že nikomu neplatila za to aby sa sem produkty napokon umiestnil. Ďalej potom v Apple ani nikto nikoho nenútil k tomu aby ich používal. Dôvod, prečo tu teda môžeme vidieť toľko týchto zariadení je hlavne jeden. Sú extrémne populárne. Samozrejme, samotný seriál ide aj z produkcie Applu, takže určite sme mohli očakávať, že si tu bude robiť čiastočne reklamu.

Prečítajte si tiež  HomePod má extrémne malý podiel na trhu. Tvorí iba 5%. Prečo?

Na druhú stranu, na rozdiel od „SEE“ alebo „For All Mankind“ sa seriál odohráva v súčasnosti. Dnes svetu vládnu moderné technológie a to je nezapierateľný fakt. Navyše napríklad taký iPhone má v USA, kde sa samotný dej odohráva až 35% podiel na trhu spomedzi všetkej konkurencie. To, že je tu teda bohato zakomponovaný nie je vôbec prekvapením.

Apple si v "The Morning Show" robí reklamu pomerne často. Svoje produkty dáva v prieme na každý 32 záber.
Apple si v "The Morning Show" robí reklamu pomerne často.  Svoje produkty dáva v prieme na každý 32 záber.
Apple si v „The Morning Show“ robí reklamu pomerne často. Svoje produkty dáva v prieme na každý 32 záber.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.