Väčšina streamovacích gigantov v posledných rokoch hľadá nové spôsoby, ako udržať ceny dostupné a zároveň zvýšiť zisky. Z toho dôvodu už viaceré streamovacie platformy ponúkajú lacnejšie predplatné s reklamami. Spoločnosť Apple sa však plánuje vydať úplne inou cestou.
Podľa Eddyho Cuea, ktorý zastupuje úlohu šéfa divízie Apple služieb, spoločnosť aktuálne nemá v pláne spustiť lacnejšiu verziu Apple TV s reklamami. V rozhovore pre magazín Screen International uviedol, že Apple momentálne nevidí dôvod na zavedenie reklám.
Apple odmieta reklamy vo svojom obsahu
Cue v rozhovore tiež dodal, že hlavným cieľom Apple TV je zachovať prémiový používateľský zážitok bez prerušení. Ak si podľa neho spoločnosť dokáže udržať konkurencieschopné ceny, zákazníci na tom budú len profitovať. Spoločnosť totiž chce ponúknuť kvalitný obsah bez rušivých reklamných blokov, ktoré znižujú kvalitu sledovania.
konkurencia ako Netflix či Disney+, už dávno zaviedla lacnejšie tarify s reklamami. Apple však chce zostať čistým, prémiovým streamovacím zážitkom bez kompromisov. Cue zároveň pripustil, že sa situácia v budúcnosti môže zmeniť, no momentálne sa firma sústredí na kvalitu, nie kvantitu.
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1200 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.
