Aj keď je spoločnosť Apple preslávená vysokou kvalitou svojich výrobkov, niekedy sa stane, že narazí na nesprávny výrobný postup, prípadne problematického dodávateľa.

V takejto situácii prichádza do hry výmenný program, v rámci ktorého vám spoločnosť opraví alebo vymení chybné zariadenie za nový kus. Od minulého roka sa to vzťahuje aj na iPhone 12 a iPhone 12 Pro.

- Reklama -

Úspešný smartfón, ktorý je predávaný po celom svete, zvykne vykazovať problémy so zvukom. Ak ste niečo spozorovali aj na svojom zariadení, nemusíte mať stres. Či už je alebo nie je v záruke, technologický gigant problém vyrieši úplne zadarmo.

Ako Apple popisuje na svojej oficiálnej stránke:

„Spoločnosť Apple zistila, že veľmi malé percento iPhonov 12 a iPhonov 12 Pro môže vykazovať problémy so zvukom v dôsledku zlyhania komponentu v module slúchadla. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od októbra 2020 do apríla 2021.

Ak v slúchadle vášho iPhonu 12 alebo iPhonu 12 Pro nie je počas hovorov počuť žiadny zvuk, je možné, že máte nárok na servis.

Spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple opraví zariadenia, na ktoré sa vzťahuje tento program, bezplatne.

Tento program sa nevzťahuje na modely iPhone 12 mini ani iPhone 12 Pro Max.“ (Apple)

Ako prebieha servis? 

Apple prispieva k tvorbe elektronického odpaduSpoločnosť Apple odporúča všetkým svojim zákazníkom vyhľadať autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre svoje produkty v regióne, v ktorom sa nachádzajú. Pomôcť vám v tom môže táto internetová stránka alebo aj miestny reseller.

Každý iPhone 12 alebo iPhone 12 Pro sa pred vykonaním servisného úkonu preskúma, aby sa zistilo, či skutočne spĺňa všetky podmienky na opravu. Zariadenie je tiež potrebné zálohovať či už do iCloudu alebo do počítača, aby ste predišli akejkoľvek strate dát.

A čo keď je môj iPhone rozbitý? 

„Ak váš iPhone 12 alebo iPhone 12 Pro vykazuje akékoľvek poškodenie, ktoré znemožňuje dokončenie opravy (má napríklad prasknutý displej), najskôr je potrebné vyriešiť daný problém. V niektorých prípadoch môže byť takáto ďalšia oprava spoplatnená.“ (Apple)

S prípadným poškodením teda nestrácate automaticky záruku, no autorizovaný servis ho musí najskôr vyriešiť a až potom sa môže pustiť do procesu výmeny zariadenia alebo komponentu. Počítajte s tým, že to nebude práve lacné.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner
Môže ťa zaujímať
- Reklama -