Začiatok predaja nových iPhonov je každoročne obrovská akcia, na ktorú sa musí Jablková spoločnosť naozaj dobre predpripraviť. Veď záujem o ne je každým rokom väčší a tak musia počítať s obrovským náporom ľudí!

Naozaj veľkolepá akcia

Začiatok predaja nových iPhonov býva každoročne naozaj veľkolepá akcia. Určite sa nebudeme mýliť, keď povieme, že je častokrát väčšia ako v prípade akejkoľvek inej konkurenčnej spoločnosti. Apple sa naozaj snaží aby vyhovel naozaj každému svojmu klientovi, ktorý čaká v rade a netrpezlivo sa teší na svoj nový iPhone. Preto vypracoval dokonalý plán, ktorý by mal zaručiť spokojnosť všetkých strán!

Káva a čaj

Aj to je súčasťou každoročného „rituálu“ státia pred Apple Storom. Zákazníci totiž zvyknú pred obchodmi doslova stanovať a práve preto si obyčajný smrteľník zvykne pred obchodom počkať aj niekoľko desiatok hodín. Pre takých je tu prichystaná káva a čaj, ktorú samotnému davu ľudí ponúkajú zamestnanci Apple.

4% navyše

V Coupertine sú si naozaj vedomí aj toho faktu, že pri niektorých kusoch iPhonu  mohli nastať výrobné problémy, a tak sa rozhodlo, že na každej predajni budú k dispozícií minimálne 4% iPhonov navyše, ktoré budú k dispozícii pre prípad, že zákazník zistí, že jeho iPhone je poškodený či nefunkčný ešte v daný deň.

Špecialisti

Je jasné, že mnohí zákazníci budú po ,tom, čo si zakúpia nový iPhone, určite vo veľkom vytržení a svoje emócie nebudú držať na uzde. K tomu bude slúžiť niekoľko vyškolených zamestnancov, ktorí zákazníkom budú pomáhať so zakúpenými zariadeniami, či už pri nastavení alebo jednoducho zvládať situáciu tak, aby sa čo najrýchlejšie dostal na radu aj ďalší zákazník!

Prečítajte si tiež  HomePod mini má prvé problémy. Súvisia s pripojením ku Wi-Fi.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.