Spoločnosť Samsung nie je známa len svojimi smartfónmi, televízormi, chladničkami či vlastne všetkým, čo predáva, ale tiež ju poznáme aj vďaka častokrát trápnym antikampaniam voči spoločnosti Apple. Naposledy sme ti priniesli články o tom, ako je platobná služba od Samsungu lepšia ako tá od Apple, či o tom, ako sa lepšie nabíja bezdrôtovo ako cez kábel. Dnes uvidíš naozaj vrchol. Samsung prišiel za ľuďmi čakajúcimi na nový iPhone a začal im ponúkať svoju vlajkovú loď.

Nevydarená antikampaň

Keď Samsung začal predávať svoje Galaxy, bol oň záujem, no prakticky nikto sa oň netrhal. Minimálne nie tak, ako o nový iPhone, na ktorý sú niektorí ľudia ochotní čakať aj niekoľko dní v radoch pred obchodom. Veď Apple za prvé dva dni predaja predalo viac zariadení ako Samusng za niekoľko mesiacov a to bez jediného útoku na Samsung. Naopak, juhokórejský gigant predal značne menej zariadení a nepomohla mu ani silná antikampaň, ktorou bojuje proti Apple. Naposledy urobil naozaj veľkú akciu.

Pred jedným z najkrajších Apple Store, ktorý sa nachádza v Londýne začali postávať zvláštni ľudia a ponúkali stojacim v rade modré vankúšiky a pohár vody. Tento útok bol zo začiatku zvláštny, pretože nikto naozaj nevedel, o čo ide. Na vankúšoch nebolo napísané logo spoločnosti Samusng ale len hastag #NextisNew. Nezainteresovaní používatelia teda zobrali svoje iPhony a začali zisťovať, čo to má vlastne neznámy nápis na vankúšoch symbolizovať.

Netrvalo dlho a zistili, že ide o hashtag, ktorý používa spoločnosť Samusng na propagáciu svojich produktov. Pokiaľ si otvorili Twitter našli tam toto: “Státie v rade je precenené… Prečo stáť v rade, keď Galaxy S6 Edge+ môžeš získať hneď teraz?”Samsung samozrejme nezabudol dodať, že jeho zariadenie je to najúžasnejšie na svete. Teraz by nás ale zaujímalo, koľko sa v skutočnosti Samsungu podarilo predať nových zariadení používateľom stojacím v rade.

Samsung Trolls Apple Fans

 

Prečítajte si tiež  Rana pre ohybné displeje. Nový Samsung Galaxy Z Flip poškriabete nechtom.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.