Spoločnosť Spotify nedávno oznámila zmenu dizajnu svojej aplikácie s novým kanálom Domov a funkciami automatizácie. Niektoré zo zmien môžu byť používateľom až príliš povedomé. Spoločnosť predstavila nový dizajn v stredu a nazvala ho svojím doteraz najvýznamnejším vývojom. Zaujímavé je, že sa náramne podobá na rozhranie siete TikTok.

Nový kanál Home, ktorý je zobrazením podobný TikToku umožňuje používateľom prechádzať náhľadmi videí a zvukových nahrávok piesní, podcastov a audiokníh. Táto možnosť tiež obsahuje nové kanály videí na objavovanie v časti Vyhľadávanie.

Spotify nový dizajn
Zdroj: Spotify

Do aplikácie pribudla aj funkcia DJ, čo je nový personalizovaný sprievodca s umelou inteligenciou, ktorý bol nedávno spustený v beta verzii pre používateľov služby Premium. Momentálne je však dostupný iba v USA a v Kanade. Tento algoritmus sa učí na základe hudobného vkusu používateľov a vyberá, čo im má hrať podľa ich častých preferencií.

Pribudla aj funkcia Smart Shuffle, ktorá prináša nový zážitok z počúvania hudby vďaka personalizovaným odporúčaniam. Tie zodpovedajú zvuku používateľom vytvoreného zoznamu skladieb a dokážu zamiešať piesne a pridávať nové, ktoré sú šité na mieru podľa podobností v playlistoch používateľov.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz

Prečítajte si tiež  Apple pripravilo sociálne siete o príjmy vo výške 10 miliárd dolárov. Stačila jedna nová funkcia
Môže ťa zaujímať
- Reklama -