Spoločnosť Spotify nedávno oznámila zmenu dizajnu svojej aplikácie s novým kanálom Domov a funkciami automatizácie. Niektoré zo zmien môžu byť používateľom až príliš povedomé. Spoločnosť predstavila nový dizajn v stredu a nazvala ho svojím doteraz najvýznamnejším vývojom. Zaujímavé je, že sa náramne podobá na rozhranie siete TikTok.
Nový kanál Home, ktorý je zobrazením podobný TikToku umožňuje používateľom prechádzať náhľadmi videí a zvukových nahrávok piesní, podcastov a audiokníh. Táto možnosť tiež obsahuje nové kanály videí na objavovanie v časti Vyhľadávanie.
Do aplikácie pribudla aj funkcia DJ, čo je nový personalizovaný sprievodca s umelou inteligenciou, ktorý bol nedávno spustený v beta verzii pre používateľov služby Premium. Momentálne je však dostupný iba v USA a v Kanade. Tento algoritmus sa učí na základe hudobného vkusu používateľov a vyberá, čo im má hrať podľa ich častých preferencií.
Pribudla aj funkcia Smart Shuffle, ktorá prináša nový zážitok z počúvania hudby vďaka personalizovaným odporúčaniam. Tie zodpovedajú zvuku používateľom vytvoreného zoznamu skladieb a dokážu zamiešať piesne a pridávať nové, ktoré sú šité na mieru podľa podobností v playlistoch používateľov.
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz