Po dvoch rokoch od rebrandingu HBO Max na jednoduchý názov „Max“ spoločnosť Warner Bros. Discovery (WBD) zmenila svoj názor na tento krok. Streamovacia služba sa od tohto leta opäť premenúva na HBO Max, čím sa vracia k svojej silnej a dôveryhodnej značke. Medzi používateľmi to však vyvoláva chaos.
Rozhodnutie zrušiť názov HBO sa spätne ukazuje ako marketingový prešľap. Značka HBO je totiž už viac ako 50 rokov synonymom kvality, originality a prémiového obsahu. V blogovom príspevku WBD priznalo, že zákazníci nehľadajú viac obsahu, ale lepší obsah – a práve tým sa HBO vždy odlišovalo.
HBO Max sa má odlíšiť od svojej konkurencie
Šéf streamovacích služieb JB Perrette sa vyjadril, že nová verzia HBO Max nebude „pre každého“, ale „bude zameraná pre dospelých a rodiny“. Cieľom je znovu zdôrazniť výnimočnosť platformy a odlíšiť ju od konkurencie, ktorá sa zameriava najmä na kvantitu.
História streamovania HBO je už dnes poriadne zamotaná. Najskôr sme mali HBO Go, potom HBO Now, následne len HBO, potom HBO Max, po novom len Max – a teraz sa k názvu HBO Max opäť vraciame.
WBD týmto krokom reaguje na zákaznícke dáta a spätne uznáva, že pôvodná značka bola tým, čo si ľudia želali. Zdá sa, že niektoré veci je jednoducho lepšie nemeníť. Taktiež sa zrejme kompetentní často stretávali s tým, že názov Max sa až tak dobre neuchytil.
Aj dva roky po rebrandingu sme stále počúvali o službe HBO Max, hoci sa už takto nevolala. To, kedy sa vráti tento názov aj na Slovensko zatiaľ zostáva nejasné. Nechajme sa prekvapiť.
Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 000 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.