Spoločnosť Apple je majstrom v dizajne svojich kamenných predajní. Nehovoríme len o exteriéri ale aj interiéri, kde nachádzame zaujímavé inštalácie. Tomuto hovoríme umenie s AirPods. Apple urobil nádhernú inštaláciu vo svojom ikonickom Apple Store na 5th Avenue.

Tomuto hovoríme umenie s AirPods.

Slúchadlá AirPods sú populárne po celom svete. Ťažko povedať prečo. Ide síce o praktické a funkčné zariadenie s kvalitným zvukom, no za ich cenu používatelia môžu nájsť omnoho lepšie a kvalitnejšie produkty. To však vôbec nevadí. Pravdepodobne hlavným dôvodom, prečo ich milujeme je dokonalá kompatibilita s Apple produktmi. Dokážete ich spojiť rýchlo a ľahko, majú užitočné funkcie a dobrú výdrž batérie. Sami sme si ich okamžite obľúbili a tiež netušíme prečo. Zrazu ich cenu nepovažujeme za tak vysokú.

To si asi hovoria ľudia po celom svete. Navyše pokiaľ má Apple dobrý produkt, môže ho prezentovať výnimočným spôsobom. No a keďže teraz opäť otvorilo kamennú pobočku na 5th Avenue, neváhalo. Nová inštalácia ukazuje slúchadlá na stene poskladané do tvarov nôt. Na tom by nebolo nič divné, keby tieto noty neboli skutočné a po ich „dešifrovaní“ sme nezistili, že sa jedná vlastne tak trochu o easter-egg. Hoci to pri Apple nie je už v dnešnej dobe také bežné, inštalácia vtipne odkazuje na známu reklamu z konca 90-tých rokov, kedy sa navrátil do firmy milovaný Steve Jobs.

https://twitter.com/AppleholicAnon/status/1176528185678344194?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1176528185678344194&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.cultofmac.com%2F654746%2Ftheres-a-fun-airpods-easter-egg-at-apples-fifth-avenue-store%2F

Práve toto bolo obdobie, ktoré zachránilo firmu. Tá sa pomaly potápala a jediný, kto jej mohol pomôcť bol práve Jobs. Kedysi zakladateľ sa dostal okamžite do pozície riaditeľa spoločnosti a opäť začal vytvárať jeden dokonalý produkt za druhým. V tomto období vznikla aj reklama „Here’s to the Crazy Ones“. Zaujímavé je na nej to, že v nej nevidíme prakticky žiadne produkty ale len známe osobnosti (nie len z technologického sveta).

Samotná reklama potom končí sloganom „Think different“, ktorý už určite každý z vás veľmi dobre pozná. Inštaláciu obnovenej kamennej pobočky, ktorá je asi najznámejšia na celom svete teda chválime a dúfame, že Apple bude vytvárať aj naďalej takéto elegantné a jednoduché prezentácie svojich produktov. Pokiaľ do nich zakomponuje nejaký ten vtip tak ako tomu bolo v tomto prípade, určite sa nenahneváme…

https://youtu.be/8rwsuXHA7RA

Prečítajte si tiež  iPhone 6S Plus vs. Samsung Galaxy Note 5
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJcultofmac
  • TAGY
  • a
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.