Keď prišla na trh sociálna sieť Clubhouse ešte počas pandémie koronavírusu, vo svete spôsobila obrovský boom. Nainštalovať ste si ju zo začiatku mohli len na svoj iPhone a používať sa dala až po tom, čo vás do nej niekto pozval. Nedalo sa tu skrátka len tak zaregistrovať a komunikovať, čo jej pridávalo na exkluzivite.

A hoci šlo zo začiatku o veľmi ambiciózny projekt, zdá sa, že sa príliš dlho neudržal. Ako informuje The Verge, po tom, čo sa postupne začali uvoľňovať pandemické opatrenia sa na celý Clubhouse akosi zabudlo. Nepomohla ani dodatočná aplikácia pre platformu Android a popularitu ešte viac zhoršili konkurenti, ktorí začali celý koncept kopírovať.

V priebehu krátkeho času to urobil napríklad Facebook či Twitter a špeciálne miestnosti na komunikáciu sprístupnila dokonca aj streamovacia služba Spotify. Aj keď bol teda Clubhouse prvý, po krátkom čase to už nikoho nezaujímalo.

Táto platforma sa preto rýchlo dostala do problémov, v ktorých si nevie poradiť ináč, ako prepustením polovice zamestnancov. Informovali o tom priamo jej tvorcovia Paul Davison a Rohan Seth.

Vraj vznikne Clubhouse 2.0

Momentálne je cieľom veľký reštart celej sociálnej siete, ktorý však nebude náročný len po časovej, ale hlavne finančnej stránke. Paul Davison a Rohan Seth tiež zdôrazňujú, že sociálna sieť stratila svoju pružnosť práve pre množstvo pracovníkov, cez ktorých prechádzajú všetky procesy.

Každopádne, tvorcovia majú už dnes jasnú víziu toho, ako by mal vyzerať Clubhouse 2.0, pričom predpokladajú, že s menším tímom budú schopní rýchlejšie zopakovať postupy a zvoliť ten správny postup, aby sa sociálna sieť dostala opäť do hľadáčikov miliónov používateľov z celého sveta.

Otázne však zostáva, či sa im to v post-pandemickej dobe vôbec podarí. Držíme palce.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Apple ovládlo čínsky trh!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -