Foto-sociálna sieť už dávno nie je iba o fotkách. Je to miesto, kde sa stretávajú užívatelia, komunikujú pomocou správ, komentárov a podobne. Rovnako tak už nejde iba o pridávanie nádherných fotografických záberov v štvorcovom rámiku. Dnes môžu mať fotky aj iné rozmery a pridávajú sa tak isto aj videá. Táto sociálna sieť však prináša ďalšiu dôležitú novinku. Instagram a nová online funkcia pomôžu lepšie komunikovať.
Instagram a nová online funkcia
Prichádza novinka v Instagrame, ktorú určite ocení nejeden používateľ tejto sociálnej siete. Ide o online funkciu, kedy sa pri profilovej fotografii používateľa zobrazí aj malá zelená gulička. Tá znázorňuje to, či je používateľ momentálne prítomný na sociálnej sieti alebo nie. Toto malé „znamenie“ sa bude zobrazovať na viacerých miestach aplikácie. Hovoríme napríklad na vrchnom paneli, kde sú príbehy, teda Stories. Rovnako tak napríklad po otvorení správ. Pri každom používateľovi s ktorým si píšeš. Rovnako tak by sa zelená bodka mala postupne vyskytovať aj na timeline s obrázkami pri profilovej fotke používateľa.
Instagram a nová online funkcia prichádzajú pravdepodobne ako inšpirácia zo sesterskej aplikácie Messenger, ktorú vlastní rovnaký majiteľ, gigant Facebook. Hlavným dôvodom, prečo tieto novinky prichádzajú je ten, že kompetentní chcú viacej spájať ľudí. Chcú aby medzi sebou komunikovali, aby sa im sociálna sieť „vryla pod nechty“. Instagram zažíva neuveriteľný rast a tak z neho treba vyžmýkať čo najviac.
Lepší ako Facebook?
Mnohí už na Facebook plný reklamy ani nechodia. Hoci aj na Instagrame jej je stále viac a viac, stále to nie je také zlé ako práve na Facebooku. Navyše je tu viacej zaujímavého obsahu zdielané od samotných používateľov. Ľudia si radi pozerajú príbehy, fotky, videá. Tých je na Facebooku čoraz menej a menej. Instagram a nová online funkcia znamenajú ďalšie napredovanie tejto sociálnej siete. Uvidíme, čo bude ďalšia novinka, s ktorou nás autori prekvapia. Už dnes ide ale pre mnohých používateľov o najobľúbenejšiu sociálnu sieť na svete!
zdroje: adespresso, later, digitalbrandingstute, imore, forbes