Instagram sa stáva pomaly ale isto jednou z najhlavnejších sociálnych sietí na svete. Postupne robí také rozšírenia a vylepšenia, že si získava tisíce nových používateľov každý jeden deň. Nečudo, že ju Facebook odkúpil, hoci je obrovská, stále ma neuveriteľný potenciál istého rastu. Najnovšie tu pribudla funkcia pre direct Message. Spojená je konkrétne s videom a fotografiami. 

Nová aktualizácia

Pamätáš si ešte na časy, kedy Instagram začínal? Ja osobne som ho začal používať ešte v roku 2012 a to bolo v čase, kedy len pomaličky začínal naberať na popularite. V tej dobe to bola naozaj jednoduchá aplikácia, ktorá pomocou niekoľkých filtrov umožňovala pridávať štvorcové fotografie na nástenku s jednoduchých textom. Dnes je to už jedna z popredných sociálnych sietí, ktorá ovláda svet reklamy, fotografie a tiež čoraz viac aj komunikácie. Pribudla tu napríklad možnosť prehrávať videá, taktiež pridávať fotky, ktoré nie sú orezané do štvorca, vznikli My Days (okopírované Snapchat My Story), pribudol chat a mnoho ďalšieho.

Vývoj aplikácie je skrátka obrovský a najlepšie na tom celom je aj to, že stále napreduje, Hoci si mnohí myslia, že Instagram je momentálne na vrchole, nie je to pravda a vývojári to veľmi dobre vedia. Novinka, ktorá bola vypustená v poslednej aktualizácii síce nie je nejaká zásadná ale určite je pre mnohých veľmi užitočná. Jedná sa o fotky a videá, ktoré si používatelia v chate stále viac a viac medzi sebou posielajú. Po novom je možné nastaviť tieto správy tak, aby sa zobrazili jediný krát, potom s možnosťou opakovania, no a následne tak, aby nám v chate ostali naveky.

Je to možno maličkosť, ale nič podobné napríklad konkurenčný Snapchat neponúka a Instagram, ktorý okopíroval v podstate celú podstatu „žltej“ sociálnej siete bojuje ďalej, aby ju úplne zničil. Sme zvedaví, čoho sa dočkáme v najbližšej dobe. Všetko by však malo byť spravené tak, aby to čo najviac vyhovovalo nám, používateľom.

Takto nejako vyzerá novinka v Instagrame. Používateľ má možnosť zvoliť to, či bude môcť byť obrázok zobrazený iba raz, opakovane alebo navždy - svetapple.sk
Takto nejako vyzerá novinka v Instagrame. Používateľ má možnosť zvoliť to, či bude môcť byť obrázok zobrazený iba raz, opakovane alebo navždy – svetapple.sk
Prečítajte si tiež  Apple dnes spustilo celosvetové predobjednávky na nový iPhone SE 2. generácie.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.