Tatra banka je jedna z najväčších slovenských bánk. O jej bohatom portfóliu mobilných aplikácii sme vás informovali napríklad aj v tomto článku. Dnes ale mnohí používatelia zaznamenali s prihlásením do týchto služieb. Tatra banka v oficiálnom vyjadrení na Facebooku problém eviduje a pracuje na jeho náprave.
Tatra banka hlási výpadok mobilných služieb.
Pokiaľ ste neboli úspešný pri prihlasovaní do aplikácia Tatra Banka na svojom mobilnom zariadení, nejde o chybu na vašej strane. Hláška „prebieha odstávka systému“ sa tu objavila zhruba pred hodinou a doteraz sa nič nezmenilo. Nepomáha ani tlačidlo „zopakovať“, ktoré aktualizuje aplikáciu. Vyzerá to teda tak, že na strane banky nastal nejaký problém, ktorý teraz kompetentní usilovne riešia.
Svoje ospravedlnenie už inštitúcia zverejnila aj na svojej Facebookovej stránke. Podľa jej slov môžu mať zákazníci dočasné problémy s mobilnou aplikáciou, službou Mobile Pay a tiež TB Viamo. Všetko by sa malo v dohľadnej chvíli vyriešiť. Situáciu budeme samozrejme naďalej sledovať. Bližšie informácie, čo túto odstávku systémov spôsobilo zatiaľ Tatra banka neprezradila.
Aktualizácia: O 17:41 sme zaznamenali, že aplikácie a všetky vymenované služby od Tatra banky už bez problémov fungujú.