Technologický gigant z času na čas narazí na problémy vo výrobe, ktoré musí riešiť pomocou výmenného programu. Stalo sa to aj v roku 2018, keď svojim zákazníkom ponúkol bezplatnú opravu základnej dosky, ktorej chyba spôsobovala na iPhone 8 neočakávaný reštart či úplnú nefunkčnosť.
Problém sa podľa Apple týkal len veľmi malého percenta používateľov, pričom poškodené modely mali byť vyrábané medzi septembrom 2017 až marcom 2018 v Číne, Hongkongu, Indii, Japonsku, Macau, na Novom Zélande a v USA.
Súčasťou výmenného programu bola potom iba menšia 4.7″ verzia iPhonu 8. Pokiaľ ste mali väčší iPhone 8 Plus s 5.5″ displejom, prípadné problémy ste museli riešiť formou štandardnej reklamácie. Zákazníci, ktorí mali nárok na bezplatnú opravu si mohli všetko overiť na oficiálne stránke podpory spoločnosti Apple.
Program je oficiálne ukončený
V súčasnosti to však ale neplatí, pretože technologický gigant celý program oficiálne skončil. Ak ste teda mali problém, no nechcelo sa vám ho riešiť, odteraz vám už firma nemusí pomôcť.
Samotný bezplatný servis bežal dlhšie ako tri roky a ako píšu zahraničné média, pokiaľ sa s vyššie popisovanými problémami na iPhone 8 stretávate dodnes, skúste kontaktovať spoločnosť Apple alebo aspoň autorizovaný servis.
Aj keď to vzhľadom na ukončenie výmenného programu už nemusí vyjsť, Apple môže prejaviť ochotu vám pomôcť a poškodený diel (alebo dokonca celé zariadenie) dodatočne a bezplatne vymeniť. Dajte nám vedieť do komentára, či ste tento výmenný program využili alebo nie.