Apple nedávno vydal na svojom oficiálnom YouTube kanáli nový reklamný spot s názvom „Flock“, ktorý sa zameriava na bezpečnosť používateľov iPhonov. Ako informuje portál Smartmania, túto vynikajúcu reklamu natočil uznávaný český režisér Ivan Zachariáš, ktorý známy svojimi dielami pre HBO Europe a mnohé ďalšie prestížne značky.

V dystopickom svete reklamy sa po meste pohybujú okrídlené stvory – hybridy bezpečnostných kamier a vtákov, ktoré sledujú každého, kto sa pripojí na verejnú sieť. Používatelia neurčitých androidových telefónov sú neustále pod dohľadom, no iPhony vďaka zabezpečenému prehliadaču Safari zaručujú bezpečnosť a ochranu pred špehovaním.

Zatiaľ čo reklama výrazne propaguje výhody iPhonov a ich bezpečnostné funkcie, Apple nenápadne ignoruje fakt, že podobné možnosti ponúkajú aj iné prehliadače ako Firefox, Opera či Brave. Napriek tomu spot vyvoláva silné emócie a zanecháva dojem bezpečnosti, ktorý Apple chce sprostredkovať svojim používateľom.

Reklama, ktorá bola natočená agentúrou TBWA/Media Arts Lab, je inšpirovaná Hitchcockovým hororom Vtáci (1963) a na tvorbe animovaných lietajúcich kamier spolupracovalo aj studio Legacy Effects, ktoré sa preslávilo tvorbou (Grogua) Baby Yoda zo seriálu The Mandalorian.

Ivan Zachariáš tak opäť preukázal svoje majstrovstvo, pričom reklama pre Apple sa zaradila medzi jeho ďalšie úspešné projekty. Tento talentovaný režisér už natáčal svoje spoty aj pre značky ako Honda, Volvo, Volkswagen či Nike!

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 1 000 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Apple sa pripojilo k FIDO. Dôvodom je bezpečnosť používateľov.
Môže ťa zaujímať
- Reklama -