Apple dneska spustil celosvetové predaje svojich nových jablkových zariadení. Tieto predaje sa týkajú aj našej krajiny. Žiaľ dostupnosť nových iPhonov je na Slovensku zlá. Toto je dôvod.
Dostupnosť nových iPhonov je na Slovensku zlá
Apple síce ponúka nové zariadenia na Slovensku a mohli ste si ich vrámci resellerov predobjednať. ako sa ale ukazuje, začiatok predaja je náročný. Ak ste nemali dopredu „rezervovaný“ model, ktorý vás dnes prípadne zajtra bude čakať na predajni, je dosť možné, že sa k nemu tak skoro nedostanete. iPhone 11 Pro je v kapacite 256GB nedostatkovým tovarom.
Veľmi rýchlo sa navyše míňajú aj menšie zásoby 64GB verzie. Ak sa vám navyše nejaký kúsok podarí zachytiť, vôbec nemusí byť v tej farbe, ktorú ste si „vytúžili“. To čo sa ešte stále kúpiť dá sú modely 512GB. Vzhľadom ale na ich prestrelenú cenovku chápeme, že je o ne menší záujem.
Čo sa týka lacnejšieho iPhonu 11, s tým je to o čosi lepšie. Na výber je ešte stále vo všetkých pamäťových variantoch. Tu treba ale opäť podotknúť, že vám nemusí sedieť farba, nakoľko ich je viacej a výrobcom sa všetky vo veľkých množstvách určite naskladniť nepodarilo. Už z týchto údajov je teda jasná jedna vec.
O nové iPhony je mimoriadne veľký záujem
To, že sa zariadenie nedá na našom území skoro vôbec zakúpiť vo verzii Pro a u susedov v Česku majú evidentne podobný problém znamená len jednu vec. Je extrémne žiadaný. Presne tie verzie, o ktorých sme písali pred pár dňami, že sa v predobjednávkach vypredali najrýchlejšie sú nedostupné aj u nás a tiež v Českej republike.
Apple teda pravdepodobne tento rok skutočne zle odhadlo záujem používateľov o nové zariadenia a trochu sa podcenila. Výsledkom bolo to, že nových zariadení vyrobila o čosi menej a teraz sú celosvetovo nedostupné. Netreba sa ale ničoho obávať. Ani Apple nechce prísť o svoje potencionálne peniaze. Nový iPhone bude presne preto už o pár dní prípadne týždňov dostupný vo všetkých variantoch a verziách a nebude s ním problém, dostať ho normálne v obchode.
Fabriky v Číne už určite aj tento rok bežia na 110% aby stihli pokryť enormný záujem o nové zariadenia. Vo výsledku teda hovoríme o zariadení, ktoré ešte pred mesiacom nikto nechcel ako o mimoriadne úspešnom. Ako je to možné?