Hoci už minuloročné modely mali špičkové fotoaparáty, tie tohtoročné sú ešte o niečo lepšie. Hlavne sú tri a ponúkajú nové možnosti. Pozrite si iPhone 11 Pro a jeho dokonalý fotoaparát v novej vtipnej reklame od Apple.
iPhone 11 Pro a jeho dokonalý fotoaparát v novej vtipnej reklame od Apple.
Marketingové oddelenie spoločnosti Apple vždy veľmi dobre vedelo ako zaujať používateľa jednoduchou a vtipnou cestou. V novej reklame skĺbili prakticky všetko čo k novému iPhonu 11 Pro patrí. Fotenie sa pritom neuskutočnilo na rozsiahlych scenériách ale vo vzduchovom tuneli, v ktorom sa natáčala aj reklama na model 11 Pro, ktorá bola zameraná na jeho odolnosť.
Pokiaľ ste na prezentácii sledovali podrobne, určite vám neunikli dva nové režimy, ktorými sa navyše nemusí chváliť len model 11 Pro ale aj základná verzia 11 s dvojitým fotoaparátom na zadnej stránke. Jedným z nich je vylepšený portrétny režim, ktorý sa po novom zameriava predovšetkým na domácich miláčikov a druhým je potom nočný režim, vďaka ktorému odfotíte kvalitné zábery aj v zhoršených svetelných podmienkach bez toho aby ste museli použiť blesk. Nie vždy sa to hodí a často krát „prisvietenie“ pokazí celkový dojem a atmosféru z fotografie.
Druhá vec, ktorú si potom v reklame môžeme všimnúť je už propagácia samotných troch šošoviek fotoaparátu, ktoré sú však výsadou len lepšieho iPhonu 11 Pro. Základná je označená ako „wide“ a odfotíte s ňou klasický záber. Druhou je potom „telephoto“, ktorá dokáže oprický priblížiť váš obraz dvojnásobne (na tomto by len tak mimochodom mohlo Apple ešte zapracovať), no a poslednou, ktorá je zároveň aj novinkou je „ultra-wide“, vďaka ktorej je záber širokouhlý (120 stupňov).
Samotná reklama pôsobí veľmi príjemným a vtipným dojmom. Použiť naozaj „vlasatého“ psa bol vhodný krok. Uvidíme ako bude nový model fotiť v realite. Ak si ale všimnete samotné výsledné fotky, vôbec nevyzerajú byť „prikrášlené“ čo je pozitívne. Zábery sú naozaj nádherné.