Ľudia sú vynaliezaví a v záujme získania nového zariadenia skúšajú rôzne taktiky, ako oklamať spoločnosť Apple počas reklamačného procesu. Jedna z najznámejších je tá, v rámci ktorej do protokolu zapíšu, že sa ich iPhone nečakane reštartuje. A hoci sa to dá vyriešiť obnovou iOS do továrenských nastavení alebo manuálnou kontrolou analytických dát zo zariadenia, technologický gigant teraz prišiel s jednoduchším riešením.
Svoje certifikované servisné centrá a obchody Apple Store (kde taktiež prijímajú reklamácie) vybaví novým nástrojom, ktorý bude vedieť pomerne rýchlo zistiť, či sa iPhone zákazníka skutočne reštartuje, alebo nie.
Výsledok už za niekoľko sekúnd alebo minút
Novinka bude kompatibilná s každým modelom od iPhonu 11 (ktorý dnes získate od 493,00 €) vyššie, pričom ju Apple označuje prostým názvom – „Stabilita systému“. Nástroj by mal byť už behom niekoľkých sekúnd alebo minút vyhodnotiť analytické protokoly zariadenia, aby servisnému technikovi prezradil, či došlo k viacerým nečakaným reštartom za uplynulých 14 dní.
Pokiaľ sa to potvrdí, technologický gigant odporúča buď výmenu zariadenia za nový kus alebo opravu poškodeného hardvéru. Ak sa však ukáže, že zákazník nehovorí celkom pravdu, ku žiadnemu záručnému servisu nedôjde.
Ak ste sa teda niekedy snažili oklamať autorizované servisné centrum týmto spôsobom a teoreticky vám to aj vyšlo, po novom už budete mať zrejme smolu. Nový diagnostický balík „System Stability“ je súčasťou Apple Service Toolkit 2.
Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?