iPhone X sa k nám už nepochybne blíži a tak je celkom logické, že Apple začína s masívnou propagáciou svojho produktu, ktorý sa dostane do predobjednávok už 27. októbra, no a k prvým používateľom zamieri 3. novembra. Nie je to teda už tak ďaleko, ako sme hovorili pred mesiacom. Apple si to uvedomuje a začína pútať pozornosť!
Reklama a Apple
To je skrátka niečo, čo si ide odjakživa ruka v ruke. Dokonale premyslená, minimalistická propagácia túto spoločnosť vystihovala a vystihuje ju aj dodnes. Dôkazom toho sú celkom nové billboardy, lákajúce ľudí na celkom nový iPhone X, ktoré sa začali objavovať po celom svete. Obrovské obrázky nájdeme napríklad v Americkom Toronte, Anglickom Londýne, Japonskom Tokiu či samozrejme zase Americkom San Franciscu (od ktorého nemá ani samotné Apple príliš ďaleko). To samozrejme nie sú ale ani zďaleka všetky metropoly, kde sa s novou propagáciou stretneš a na mnohých miestach ešte len pribúda.
Nájdeme tu najrôznejšie možnosti, akými sa Apple rozhodlo propagovať. Dôležité je ale to, že všetky billboardy sú umiestnené vždy na takom mieste, kde sa denne premávajú tisíce ľudí, ktorí môžu byť potencionálni zákazníci a tiež to, že všetky reklamy sú robené s výrazným dôrazom na jednoduchosť. Nič zbytočné, len obrázok nového iPhonu X a dátum jeho vydania. Osobne sa nám táto propagácia veľmi páči aj keď nikto asi nemá rád billboardy. V Apple to vedia spraviť tak, že aj to, čo nám obvykle lezie na nervy môže niekedy vyzerať dobre. Táto nová reklama je toho dôkazom!