Messenger od Facebooku pravdepodobne čakajú zmeny. Podľa odhaleného dokumentu, ktorý spoločnosť Facebook odoslala svojim najväčším inzertentom, Messenger bude v Q2 2016 obsahovať reklamy.

Prekvapivé?

Dokument, ktorý získal web TechCrunch z nemenovaného overeného zdroja hovorí, že spoločnosť, v tomto prípade stránka, s ktorou užívateľ komunikoval prostredníctvom Messengeru, bude môcť odoslať reklamu priamo do chatu. Ak niekto so stránkou komunikuje teraz, po spustení tejto reklamnej novinky, taktiež mu bude zaslaná reklama.

Podľa vyjadrenia Facebooku, nechcú komentovať tieto dohady alebo špekulácie. Messenger tvorí kvalitnú službu, ktorú používa 800 miliónov ľudí na celom svete a to zahŕňa aj to, že ľudia nechcú vidieť nechcené správy akéhokoľvek typu

Facebook sa tým možno snažil naznačiť, že v prípade, ak Messenger bude skutočne obsahovať reklamy v chate, nechcú z nich urobiť nevyžiadané správy.

Spomeňme, že Messenger patrí medzi najrýchlejšie rastúci produkt Facebooku, ktorý používa 800 miliónov používateľov mesačne. Niet divu, že čísla sú tak vysoké. Spočiatku bolo možné chatovať priamo cez aplikáciu Facebook, no napokon bol každý používateľ aplikácie donútený prepnúť do aplikácie Messenger. Krok s reklamami by však mohol samotnej aplikácii a aj Facebooku ublížiť, keďže mnoho ľudí má obavy o súkromie a siahajú po iných, bezpečnejších alternatívach.

fb-messenger-ads

Zdroj: techcrunch.com

Prečítajte si tiež  Takto budú vyzerať inteligentné hodinky od spoločnosti Meta (FACEBOOK)
Môže ťa zaujímať
- Reklama -