Slovenská sporiteľňa ohlasuje práce, ktoré si kladú za cieľ zlepšiť kvalitu poskytovaných bankových služieb. Aby však tieto zlepšenia mohli byť realizované, klienti musia počítať s dočasnými odstávkami, ktoré sa ich môžu dotknúť rôznym spôsobom. Finančná inštitúcia o tom napísala na svojom oficiálnom webe.

Odstávky sú naplánované na dva nadchádzajúce víkendy – konkrétne 15. až 16. marca a 22. až 23. marca, pričom prebehnú počas nočných hodín, kedy ich bude potrebovať využívať najmenej klientov. Ľudia musia počítať s určitými obmedzeniami. Finančná inštitúcia svojim klientom odporúča, aby sa na obmedzenia pripravili vopred, napríklad výberom dostatočnej hotovosti.

Počas uvedených termínov bude obmedzená funkčnosť debetných kariet a bankomaty budú mimo prevádzky. Taktiež nebude dostupná linka klientskeho centra a pobočky v nákupných centrách sa otvoria s oneskorením.

Čo a kedy nebude fungovať?

Karty, platby a bankomaty 

Debetné karty budú v obmedzenom režime v nočných hodinách z 15. na 16. marca a z 22. na 23. marec (23:30 – 4:45). V praxi to znamená, že niektoré platby môžu byť zamietnuté. Platby kartou v obchodoch alebo e-shopoch, výbery z bankomatov iných bánk a platby mobilom môžu byť touto odstávkou taktiež ovplyvnené. Týka sa to aj služieb ako: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, SwatchPAY! a Xiaomi Pay.

Bankomaty a vkladové bankomaty budú v týchto časoch nedostupné. Kreditné karty zostávajú použiteľné pre výbery a platby.

Internet banking a mobilné apky

Internetbanking a mobilné aplikácie, ako aj iné elektronické služby, budú mimo prevádzky 15. a 22. marca v noci (23:00 – 6:00. Týkať sa to bude nasledujúcich služieb (George, Sporopay, Business24, Business24 mobilná aplikácia, Databanking, MultiCash, SMS služby a API rozhranie pre tretie strany).

Odstávka tiež ovplyvní správu inkás a to z 15. marca na 16. marec v časoch medzi 15:00 až 7:00 ráno.

Pobočky a klientske centrum

Pobočky v nákupných centrách sa otvoria v sobotu 16. a 23. marca o 11:00 hodine. Klientske centrum nebude dostupné v nočných hodinách od 23:00 do 6:00 ráno.

mToken, Partner Portal, Push, SMS a e-mailové notifikácie 

Odstávka služieb sa dotkne aj služieb mToken – podpisovanie, Partner Portal, Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami. Z 15. marca na 16. marec a z 22. marca na 23. marec nebudú dostupné v čase od 23:00 do 6:00.

Na záver ešte musíme spomenúť, že elektronické výpisy za 15. marec a 22. marec 2024 budú doručené s oneskorením

Banka sa svojim klientom dopredu ospravedlňuje za prípadné nepríjemnosti a ďakuje za pochopenie. Tieto odstávky sú nevyhnutné pre zlepšenie a zabezpečenie kvality služieb, ktoré banka poskytuje. Klienti by mali zvážiť odporúčania banky a pripraviť sa na uvedené obdobie v súlade s nimi.

Prečítajte si tiež  AKTUÁLNE: Veľká slovenská banka spoplatňuje balík, ktorý bol zadarmo

Hľadáte nové Apple zariadenie? Skontrolujte náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 900 inzerátov na rôzne Apple produkty. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -