Jeden z najväčších slovenských telekomunikačných operátorov potvrdil veľký výpadok služieb, na ktorý používatelia od dnešného rána upozorňujú na portáli Downdetector.

Až 76 % Slovákov uviedlo, že má problémy s pripojením ku mobilnej sieti, pričom 17 % malo problémy so signálom a 7 % s mobilným telefónom. Samotný výpadok sme pocítili aj my v redakcii, konkrétne v Žiline, kde sme mali na jednom smartfóne s Androidom problémy s volaniami a na staršom iPhone XS Max sme sa nevedeli pripojiť ku sieti.

Ku celému problému sa už vyjadril aj operátor, ktorý na Facebooku zverejnil krátky odkaz. Píše sa v ňom, že ak ste mali od rána problémy so sieťou, alebo mobilnými dátami, nemali by ste reštartovať svoje mobilné zariadenia. V opačnom prípade sa môže stať, že sa do siete nebudete vedieť hneď prihlásiť:

„TERAZ NEREŠTARTUJTE TELEFÓNY

Milí zákazníci, aktuálne nám nefunguje zariadenie, ktoré prihlasuje vaše telefóny do siete, aby ste mohli dátovať. Ak ste si v noci vypli mobilné dáta alebo celý telefón a ráno ich opäť zapli, nemusíte sa správne pripájať do našich sietí. Na oprave zariadenia od skorého rána usilovne pracujeme, no prosíme vás, aby ste sa ani ostatní neprepínali do letového režimu, nereštartovali svoje telefóny alebo nemenili SIM kartu v telefóne, lebo sa nebudete môcť hneď prihlásiť späť. Ďakujeme za pochopenie a vašu trpezlivosť.“

Dobrou správou je, že situácia sa v týchto chvíľach podľa portálu Downdetector zlepšuje, avšak stále sa nájde množstvo používateľov, ktorí majú problémy.

Telekom výpadok
Zdroj: Downdetector

Dajte nám vedieť do komentára, ako je to u vás.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Prečítajte si tiež  Telekom zásadne rozšíril pokrytie svojej 5G siete. Dočkalo sa jej viac ako 100 nových obcí
Môže ťa zaujímať
- Reklama -