Spoločnosť Tesla rozvírila jedinečným marketingom hladinu už aj tak rozbúrených vôd obklopujúcich pôsobenie značky. Vizionár Elon Musk raz spomenul, že predaj jedného ich vozidla v malej sieti predajní, stojí firmu 2-tisíc USD.
Keďže obchod s automobilmi funguje prioritne prostredníctvom internetu, Tesla sa rozhodla investovať tieto nemalé peniaze zmysluplnejšie – do svojich verných i nových zákazníkov.
Každý súčasný majiteľ Modelu S obdrží od spoločnosti jedinečný kód, ktorý následne môže poskytnúť tomu, komu odporučí kúpu automobilu značky Tesla.
Nový kupujúci použitím kódu získa zľavu až tisíc dolárov. Druhú tisícku dostane samotný vlastník Tesly, ktorý svojho známeho ku kúpe namotivoval. Peniaze si môže uplatniť na nákup ďalšieho automobilu či príslušenstva, prípadne na servis.
Ten, na koho odporúčanie si Teslu kúpi päť ľudí, dostane za svoju snahu možnosť prehliadky továrne Gigafactory. Ak naláka na kúpu až desať ľudí, získa zľavu 20-tisíc USD na novopripravovaný Model X z edície Founder’s Series s výkonom takmer 700 koní. Ak to stihnete ako prvý vo svojom regióne, odveziete si Model X so sebou úplne zadarmo.
V prípade, že ste teda vlastníkom automobilu značky Tesla a chceli by ste túto ponuku využiť, musíte to stihnúť do konca októbra 2015.
zdroj: itnews.sk