Všetko to začalo na Facebooku. Zamestnanec slovenského Mercedesu zavesil na sociálnu sieť fotografiu nového automobilu CLA Shooting Brake pri bazéne s komentárom: „Má niekto lepší nápad na zajtra?“
Jeden z užívateľov, istý Michal Jasik, na to zareagoval slovami: „A co tak keby si tento medak zaplaval?“ Následne mu na komentár z Mercedesu odpísali: „Keď vám komentár olajkuje tisíc ľudí, môžete si vybrať, či do toho bazéna nacúvame alebo to dáme driftom.
Stalo sa niečo, čo zrejme nikto nečakal. Keďže Michalov komentár získal omnoho viac lajkov, ako mal za úlohu, všetci netrpezlivo čakali, či spoločnosť Mercedes-Benz dodrží slovo a naozaj utopí auto za takmer 29-tisíc eur v bazéne.
Iste vás neprekvapí, že svoj sľub nedodržala. Spoločnosť verejne priznala porážku a Michalovi sa radšej rozhodla zapožičať nový CLA Shooting Brake na víkend aj s plnou nádržou.
Z nevinného komentára a následného priznania porážky sa tak stal úspešný viral, ktorý Mercedes patrične využil a v propagácii nového automobilu pokračoval aj naďalej.
Šancu na zapožičanie rovnakého vozidla dala firma aj druhému užívateľovi, ktorého najkreatívnejší nápad ako „utopiť“ CLA Shooting Brake najviac zaujme. Fantázii ani Photoshopu sa medze nekladú. Súťaž trvá do dnešnej polnoci.
zdroj: itnews.sk