Apple Card bol oficiálne spustený v USA len predvčerom a už dnes vieme povedať, že má našliapnuté k tomu aby bol veľkým hitom. Firma evidentne trafila do čierneho. Konto vedené bez poplatkov a príjemné bonusy môžu za to, že Apple Card zažíva obrovský úspech. Zatiaľ však len v domovskej krajine.
3Apple Card zažíva obrovský úspech v USA
Hoci je tu služba ešte iba 3 dni, už teraz vieme povedať, že má našliapnuté k tomu aby bola mimoriadne úspešná. Najnovšia štúdia, ktorú vypracovala agentúra J.D. Power hovorí o tom, že o nej už dnes vie až 38% dospelých Američanov v blízkej budúcnosti sa toto číslo bude samozrejme rozrastať. Ešte zaujímavejšia je však informácia, že približne 35% (115 miliónov ľudí) o nej reálne uvažuje.
Pozitívna je aj generácia ľudí vo veku od 18-29 rokov. Túto skupinu označujú v štatistike ako mladšiu časť americkej populácie. V tomto prípade o službe vie až 52% z opýtaných. Približne polovica z tých, ktorí o nej vedia si Apple Card zaobstarajú do 12 mesiacov!
To všetko znamená, že ľudí platobná karta od Apple naozaj zaujala a chcú o nej vedieť viac. Mnoho z nich si to už zistilo a o kartu si požiadalo alebo v blízkej budúcnosti požiada, čo môže znamenať pre Apple obrovský úspech. Vlastne z marketingového hľadiska je to úspech už dnes. Minimálne tak to tvrdí J.D. Power.