Spoločnosť Apple prekonala ako prvá na svete historický miľník hodnoty na akciovom trhu, jeden bilión amerických dolárov. Dnes už je omnoho ďalej a akcie hovoria o hodnote 1,4 bilióna dolárov. Podľa analytika Amita Daryanania však firma bude rýchlo rásť aj naďalej. Za 4 roky môže získať ďalších 600 miliárd.

Apple môže mať do štyroch rokov hodnotu 2 bilióny dolárov

Napriek tomu, že sa akciový trh v dôsledkoch pandémie mierne zatriasol, spoločnosť Apple sa už z prepadu zotavila a momentálne sa nachádza tam, kde bola približne v januári tohto roku. Jej hodnota neustále rastie a podľa analytických odhadov má veľmi dobré vyhliadky aj do budúcnosti.

Cupertinský gigant predáva neustále viac svojich nositeľných zariadení ako Apple Watch či AirPods v porovnaní so svojou konkurenciou. Okrem toho je tu aj mega-úspešný iPhone, iPad či Mac.

podlaha
reklama

To všetko by mohlo podľa analytika Amita Daryanania pomôcť k tomu, aby v následujúcich 4 rokoch narástla jej hodnota na 2 bilióny amerických dolárov. Vzhľadom na to, aké má tento gigant tempo by to asi nebolo nereálne.

Nemôžeme pri tom zabudnúť na neustále rozrastajúce sa služby ako Apple TV+, Apple Music, Apple Arcade, App Store, Apple News, iTunes a podobne… Z toho všetkého sa firme neustále zvyšuje príjem a zarába peniaze, čo je veľmi lákavé pre akcionárov.

Už na budúci rok majú prísť aj inteligentné okuliare či headset. Toto všetko podporí zisky z nositeľných zariadení. Uvidíme, ako sa bude situácia vyvíjať v nasledujúcich mesiacoch a rokoch. Držíme Apple palce, aby 2 bilióny dosiahol čo najrýchlejšie a dúfame, že ho nepredbehne Microsoft, ktorý má aktuálne „plus-mínus“ rovnakú hodnotu…

Apple zarobilo za posledné 3 mesiace 2019 na službách 12,7 miliárd dolárov!
Apple môže mať do štyroch rokov hodnotu 2 bilióny dolárov.
Prečítajte si tiež  Aké majú AirPods 4 ANC? Neurazí, no na AirPods Pro 2 sa nechytá
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.