Každý z nás pozná sieť McDonald’s, ktorá sa preslávila najmä vďaka globálnemu pokrytiu a hamburgerom. Každý z nás ich chuť pozná a niektorí mali tú možnosť alebo len proste chceli ochutnať aj iné produkty. Čo napríklad taký MilkShake? Ten je fantastický, ale má jeden problém, a to je samotný spôsob, akým ho dlhé roky konzumujeme. „Pijeme“ ho cez slamku, no tak si MilkShake vraj úplne nevychutnáme. McDonald’s našlo riešenie ako si ho vychutnať dokonalo a predstavilo ho formou (ne)originálnej reklamy. Pozri si, čo je to „The Straw“.
The Straw
Marketéri v McDonalde boli očividne dosť kreatívni a nielen, že vytvorili pomerne vtipné video, ale aj celkom praktický produkt, vďaka ktorému si vychutnáš MilkShake naozaj naplno. Cez klasickú slamku to jednoducho nie je ono a tak inžinieri vytvorili takú slamku, ktorá ti umožní naraz vstrebať všetky chute. Nazvalo ju „The Straw“ a zatiaľ nevieme, ako ju bude možné získať.
Vieme však, že ten kto ju bude mať, bude pravdepodobne súčasťou niečoho originálneho a limitovaného. Inými slovami, obyčajná slamka na MilkShake môže mať časom slušnú hodnotu, aj keď je to taká hlúposť, ale práve to ľudia zbierajú – hlúposti. Ako budeš môcť vidieť aj na fotke pod videom, k slamke je dokonca aj krabička, čo ešte pridáva na vážnosti celého produktu.
No a čo predstavenie? To je tiež vtipné rovnako, ako tento šialený produkt. Chalani to chceli spraviť ako tí najlepší a kto je najlepší? No predsa Apple! Hlavný dizajnér dostal teda Anglický prízvuk (áno, taký, aký ma Jony Ive – šéf dizajnu v Apple) a video pôsobí presne tak, ako by ho robilo Apple.
Je to síce paródia, ale naozaj vydarená. Nás v redakcií milo pobavila a zlepšila nám náladu. Už len dúfať, že sa The Straw dostane aj do našich končín aj keď pravdepodobnosť je nulová. Pozri si video a vyjadri sa k nemu v komentároch buď tu alebo na Facebooku, nenahneváme sa, ak nás podporíš aj lajkom či zdieľaním. Robíme to aj pre teba! 🙂
https://youtu.be/zc7hmqrGyPE