Len včera sme zverejnili článok o tom, ako trpí iPhone 13 na zvláštnu chybu ružového displeja. Tento jav sa objavuje používateľom po celom svete, pričom Apple predpokladá, že najviac prípadov prichádza z Číny. A hoci ide o spoločnosť, ktorá máva väčšinou všetko pod kontrolou, podľa jej oficiálneho stanoviska zatiaľ sama nevie, čo túto chybu spôsobuje.

Apple si je ale minimálne isté tým, že problém nie je hardvérový. Dá sa teda predpokladať, že iPhone a ružový displej bude skôr softvérovým nedostatkom, ktorý sa podarí v najbližších dňoch opraviť cez aktualizáciu iOS.

A ak s tým máte problémy a so zvláštne sfarbenou obrazovkou sa stretávate príliš často, v návode nižšie si môžete pozrieť niekoľko tipov na to, ako sa ružovej obrazovky zbaviť.

Existuje totiž niekoľko základných postupov, ktoré vás od tejto chyby teoretický odbremenia. Otázne však stále zostáva, či z vášho zariadenia zmizne natrvalo alebo iba dočasne.

Prečítajte si tiež  iPhone si v roku 2021 držal hodnotu oveľa lepšie než Android

Repasovaný iPhone v TOP stave môžete mať vďaka ITya už za 149 € vrátane záruky!

iPhone a ružový displej. Čo robiť, keď sa táto chyba objaví?

iPhone pink screen

  • Niektorým používateľom pomohlo klasické reštartovanie iPhonu (ale môže to pomôcť len dočasne).
    • Uistite sa tiež, že pravidelne zálohujete svoj iPhone.
  • Ďalej sa uistite, že používate najnovšiu verziu operačného systému iOS (aplikácia Nastavenia > Všeobecné > Aktualizácia softvéru).
    • A takisto buďte v strehu na vydanie iOS 15.3, ktorý by mal byť čoskoro k dispozícii.
  • Teraz prejdite do App Store a nainštalujte všetky dostupné aktualizácie pre jednotlivé aplikácie (App Store > ťuknite na profilový obrázok – pravý horný roh – > potiahnite prstom nadol > vyberte Aktualizovať všetky).
    • Ďalšou možnosťou je odstrániť všetky aplikácie, pri ktorých si všimnete, že sa počas ich používania zobrazuje ružová obrazovka.
  • Časovo náročnejším postupom je iPhone úplne vymazať a obnoviť zo zálohy.
  • Ak sa chyba ružovej obrazovky iPhonu 13 stále objavuje, obráťte sa na podporu spoločnosti Apple – niektorí používatelia, ktorí problém nahlásili dostali druhé zariadenie výmenou kus za kus. Neplatí to ale pre všetkých takže je to skôr vecou náhody.

Ak vám niektorý z vyššie opisovaných postupov pomohol, napíšte nám do komentára, ktorý to bol. Hoci sa s chybou pravdepodobne nestretáva každý majiteľ iPhonu 13, medzi našimi čitateľmi sa našlo hneď viacero ľudí, ktorí s ňou už mali skúsenosť. Dúfajme teda, že Apple dá všetko už čoskoro na pravú mieru!

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner

Môže ťa zaujímať
- Reklama -
ZDROJ9to5mac
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.