Spoločnosť Apple je vo svojich maloobchodných predajniach veľmi precízna a potrpí si na špičkovú starostlivosť o svojich zákazníkov, keďže práve oni sú pre ňu to najdôležitejšie. Azda to je dôvod, prečo sa chystá veľká zmena Genius Barov po celom svete. Po novom tu už nebudú nastávať hádky a konflikty, zapríčinené zlou organizáciou!
Poradovník
Nový Genius Bar bude ponúkať úplne nový poradovník, ktorý bude vybavovaný podľa urgentnosti daného problému. To znamená, že pokiaľ máte napríklad rozbité či ináč poškodené zariadenie a chcete ho opraviť, reklamovať alebo vymeniť vaša, požiadavka bude vybavená skôr, ako by ste potrebovali poradiť napríklad so službou iMessage či iCloud. Znamená to teda, že sa zákazníci nebudú pri Genius Bare tlačiť a so službami budú omnoho spokojnejší.
Stačí, ak zanechajú svoj telefonický kontakt, no a samozrejme požiadavku, ktorú chcú pri Genius Bare riešiť, a počítač ju automaticky zaradí na svoje miesto. O tom kedy sa zákazník dostane na rad, bude informovaný cez SMS. Vďaka tomuto systému by sa mali ušetriť hodiny času zákazníkom, ktorý chcú vyriešiť len nejakú banalitu.
Postup
Bude to vlastne veľmi jednoduché, vojdete do Apple Store, kde zanecháte svoje telefónne číslo a požiadavku. Potom, ako sa budete blížiť na rad vám príde prvá SMS, ktorá vás informuje o tom, či bola vaša požiadavka prijatá alebo nie. Následne príde druhá SMS, ktorá vás informuje o tom, kedy sa máte do Apple Store dostaviť, no a napokon tretia, v ktorej bude už určený daný zamestnanec Apple Store, ktorý je momentálne voľný a čaká na vás. Celé je to pomerne jednoduché a Apple sľubuje, že sa tým podobné nezhody pri Genius Bare navždy vyriešia!