Jedným z najväčších problémov súčasných smarftónov je jednoznačne výdrž batérie. V poslednej dobe sa to začalo zlepšovať a často krát nabíjame aj raz za dva dni. Pokiaľ ale niekto používa smartfón naozaj aktívne viac ako jeden deň bez nabíjačky sa nevydrží. Energizer má riešenie. Jeho smartfón má výdrž 6x väčšiu ako najväčší iPhone XS Max.
Energizer má smartfón, na ktorom budete sledovať video 2 týždne vkuse
Energizer má smartfón, ktorý možno nevyzerá 2 krát vábne avšak po funkčnej stránke je naozaj výnimočný. Doby, kedy nám telefón vydržal aj 3-4 dni sú dávno preč a musíme sa uspokojiť s menšou výdržou baterky. Nie však pokiaľ si kúpime zariadenie od výrobcu, ktorý je známi skôr výrobou batérií.
Ten sa rozhodol svoje hlavné výhody použiť v zariadení, ktoré na prvý pohľad vyzerá ako tehla ale za to vám poskytne bez problémov 2 týždne neustáleho sledovania videa, 100 hodín počúvania hudby, 90 hodín telefonovania a v neposlednom rade 50 dní v pohotovostnom režime. Netreba ale zabúdať na to, že okrem naozaj škaredého dizajnu dostanete aj ťažké zariadenie. Výrobca radšej nezverejnil jeho váhu ale 18 000 mAh baterka môže pokojne vážiť aj pol kila. Vo vrecku budete mať teda poriadnu záťaž.
Špecifikácie a cena
Názov tejto mašiny je konkrétne Energizer Power Max P18K Pop. Výrobcovi teda jednoduchosť asi nič nehovorí. Okrem obrovskej baterky dostanete aj procesor Mediatek heliop P70 (nepatrí medzi najnovšie), 6GB RAM, 128 GB ROM, obrovský 6,2″ FullHD displej a Android 9.0. Fotoaparáty má toto zariadenie až tri, špecifikáciu ale nepoznáme.
Určite vás zaujíma aj to, koľko niečo takéto bude nakoniec stáť. Možno by ste boli prekvapený ale Energizer vás so svojim zariadením naozaj nezruinuje. Telefón stojí v podstate polovicu toho, čo iPhone XS Max. V USA ho už onedlho zakúpite za cenu okolo 680$ čo je v prepočte asi 598€.
To je na dnešné pomery mimoriadne príjemné. Netreba ale zabúdať, že sa po technickej stránke nejedná o žiaden high-end. Tento krok od Energizeru považujeme skôr za kombináciu dobrého nápadu a zároveň šikovného marketingového ťahu. Určite si nájde iba špecifickú skupinu používateľov avšak všade sa o ňom píše. Ľudia si vďaka nemu budú pamätať značku, ktorá navyše začne produkovať smartfóny (aj keď produkuje batérie).
zdroj: macrumors