1. Netflix, ktorý sa snaží bojovať proti zrušeným odberom pridal ešte v novembri 2021 do svojho predplatného možnosť hrania viacerých mobilných hier. Táto funkcia sa na začiatku stretla s pozitívnymi ohlasmi, avšak ako naznačuje najnovšia analýza od spoločnosti Apptopia, doplnené funkcie nie sú príliš populárne. Podľa najnovších zistení Macrumors hry v súčasnosti využíva menej ako 1 % platiacich používateľov, čo experti považujú za veľký neúspech.

Pokiaľ ste sa s hrami na Netflixe ešte nestretli, mali by ste vedieť, že sú dostupné ako samostatné aplikácie v App Store či Google Play, pričom po ich stiahnutí ich môžete používať s predplatným streamovacej služby. V aplikáciách sa nenachádzajú žiadne in-app nákupy, možnosti predplatného ani reklamy.

Prečítajte si tiež  iPhone 14 a iPhone 14 Pro: Cena, dizajn, výdrž batérie a všetky novinky, ktoré potrebujete vedieť

Čo sa týka množstva, to je v súčasnosti obmedzené len na 24 titulov. Vo všetkých prípadoch ide ale o kvalitné hry, ktoré majú čo ponúknuť širokému publiku používateľov.

Netflix bude do hier investovať aj naďalej

Netflix
Zdroj: Unsplash / Dima Solomin

Spoločnosť Netflix zatiaľ neprezradila, koľko financií investovala do svojich hier, no v minulosti kúpila hernú spoločnosť Next Games, za ktorú zaplatila približne 72 miliónov dolárov. A to nie je malá čiastka.

Netflix zároveň sľubuje, že katalóg hier rozšíri do konca roka 2022 na 50 herných titulov, pomocou ktorých môže zvýšiť popularitu svojej novej služby. To či sa to ale podarí je otázne, nakoľko Apptopia píše, že ani 1 % z 221 miliónov predplatiteľov hry nehráva na pravidelnej báze. Stiahnuté boli dokopy už 23,3 milióna krát.

Na záver len chceme pripomenúť, že v rámci SvetApple sme spustili bazár, ktorý sa už pomaly napĺňa inzerátmi. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz. Potrvá vám to sotva niekoľko sekúnd a zároveň máte šancu, že váš inzerát budeme zdieľať na našich sociálnych sieťach. Sleduje nás dokopy viac ako 40 000 ľudí. Tak na čo ešte čakáte?

Instagram Banner

Môže ťa zaujímať
- Reklama -