Jedna z najpoužívanejších sociálnych sietí na svete, ktorú vlastní spoločnosť Meta, zverejnila nový blogový príspevok, ktorým nahnevala značnú časť svojich používateľov. Instagram oznámil, že už čoskoro príde nová aktualizácia, ktorá na platformu pridá nové typy reklám. Objavovať sa budú na úplne nových, často využívaných miestach.

Konkrétne ide o dva typy reklám, s ktorými sme sa doposiaľ na tejto sociálnej sieti nikdy nestretli. Používateľom by sa mali začať objavovať v priebehu niekoľkých mesiacov na platformách iOS aj Android.

Reklama vo vyhľadávaní na Instagrame 

Reklama vo vyhľadávaní vlastne nie je až takou novinkou. Spoločnosť Google si na nej zakladá značnú časť svojho biznisu. Na Instagrame však doteraz nebola a v blízkej budúcnosti bude „otravovať“ používateľov.

Akonáhle do vyhľadávacieho okna zadáte požadovaný text, napríklad „SvetApple“, platforma by vám mala okrem nášho oficiálneho instagramového účtu zobraziť aj platenú inzerciu, na firmy produkty alebo obsah, ktorý by vás mohol zaujímať.

„Začíname testovať nové reklamy vo výsledkoch vyhľadávania, aby sme oslovili ľudí, ktorí aktívne hľadajú firmy, produkty a obsah. Reklamy sa zobrazia v informačnom kanáli, ktorý môžu ľudia posúvať, keď klepnú na príspevok z výsledkov vyhľadávania. Toto umiestnenie plánujeme spustiť globálne v najbližších mesiacoch.“ – píše Instagram vo svojom oficiálnom blogovom príspevku

Instagram zavedie aj pripomienkové reklamy v podobe notifikácie 

Nová pripomínacia reklama na Instagrame
Zdroj: Instagram

Aby toho nebolo málo, sociálna sieť Instagram sa prednedávnom spojila so značkami ako Starz, aby otestovala úplne nový formát platenej propagácie. Tá firmám umožňuje využívanie oznámení, pripomínaní alebo upozornení na budúce udalosti alebo uvedenia nových produktov na trh.

Nové reklamy s upozornením, ktoré budú dostupné pre všetkých inzerentov, majú za cieľ pomôcť budovať povedomie o značke.

„Ľudia sa môžu prihlásiť na odber pohodlných pripomienok a dostávať tri upozornenia z Instagramu deň pred, 15 minút pred a v čase udalosti.“ uzatvára Instagram svoju správu.

Kedy prídu nové reklamy na Instagram?

Ako sme napísali v úvode, sociálna sieť nové možnosti reklám v súčasnosti skúma a testuje, pričom ich o niekoľko mesiacov sprístupni používateľom formou veľkej aktualizácie. Presný dátum ale oznámený nebol.


Tento článok vznikol aj vďaka internetovému obchodu Loopi.sk, kde nájdete kvalitné Apple príslušenstvo pre iPhone, Apple Watch, Mac, AirPods, AirTag a veľa ďalších. Na e-shope nájdete široký sortiment produktov v rôznych farbách a prevedeniach skladom, ktoré sú expedované do 24 hodín od zadania objednávky. Taktiež môžete zaplatiť veľmi jednoducho kartou ale aj cez Apple Pay, čo vám ponúkne vysokú bezpečnosť a tiež komfort.

Loopi Eco Case
Reklama

Dnes sa teda ani s jedným z vyššie opisovaných druhov reklám na Instagrame nestretnete no spoločnosť Meta už určite intenzívne pracuje na tom, aby ich mohla zaviesť do praxe čo najskôr. Pochopiteľne to je pre ňu zaujímavé z obchodného hľadiska.

Prečítajte si tiež  Slovensko sa snaži o najlajkovanejší post na Instagrame. Bojuje obyčajná tehla.

Stretneme sa s novými reklamami aj na Slovensku? 

Áno stretneme. Instagram na svojom oficiálnom webe uviedol, že reklamy budú dostupné pre všetky prihlásené účty a tým pádom aj všetky trhy, vrátane toho slovenského. Je to dobrá správa pre firmy no zlá správa pre používateľov.

Dajte nám vedieť do komentára, čo si o nových typoch reklám na Instagrame myslíte vy. Sme zvedaví na všetky vaše postrehy a názory.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -