Všetci dobre vieme, že Apple na Slovensko vôbec nemyslí. Prečo by aj myslel, veď sme iba malá krajina v centre Európy a zo začiatku predaja každého produktu sú primárne iné trhy, ktoré robia skutočné čísla. S Apple Watch Series 3 LTE to teda už od predstavenia nevyzerá u nás ružovo, hoci predpoklady na to aby sa u našich operátorov predsa len máme. Samotný Telekom na Slovensku je vlastne dcérskou firmou Telekomu v Nemecku a tám eSIM karty podporujú. Problém je ale celkom iný, nie v podpore.
Problém robí samotné Apple
Ako sa ukazuje, hoci máme perfektné predpoklady na to, aby sa u nás začali Apple Watch Series 3 LTE predávať aspoň u jedného operátora, stačiť to žiaľ nebude. Telekom by podľa našich informácií mohol zaviesť predaj hodiniek už niekedy začiatkom roka, už dnes na to v podstate všetko spĺňa. Nie je to ale operátor, ktorý by mal s niečim problém.
Problém má práve Jablková spoločnosť. Zastúpenie pre český trh prednedávnom informovalo, že na to, aby mohol byť u nás spustený program Apple Watch Series 3 LTE musia prísť s podporou najmenej dvaja operátori.
Znamená to teda, že Telekom zďaleka nestačí. Či to bude O2 alebo Orange nie je zatiaľ známe, ale v Česku má najväčšie predpoklady stať sa predajcom tohto produktu hneď po Telekome práve O2. Záleží to teda od druhého operátora, kedy sa mu podarí dať si všetko dokopy. Len tak pre zaujímavosť, operátorom sa táto ponuka náramne oplatí. Môžu totižto vymýšľať celkom nové „výhodné“ paušály, na ktorých zarobia ešte omnoho viac. Rovnako tak môžu zarábať na predaji samotného produktu či príslušenstve k nemu. Ďalšia zaujímavá ponuka je predávať Apple Watch Series 3 LTE spolu s nejakým novým iPhonom.
Presne preto by sa mali operátori rýchlo zobudiť a službu ponúknuť aj u nás presne tak, ako to funguje v Amerike. Sú to obrovské peniaze. Slovenský zákazník navyše rád vyskúša aj Apple Watch (aj za cenu, že za ne viac zaplatí v podobe mesačného paušálu). Problém je, že zatiaľ nemá takúto možnosť tak uvidíme. Skôr ako v roku 2018 ale takáo možnosť vraj nepríde! 🙁