Touch ID je jedna fantastická vec. Po prvý krát bola predstavená ešte v roku 2013 v iPhone 5S a od tej doby sa s ňou postupne stretávame v každom jednom iOS produkte. Jeho hlavná výhoda je to, že sa pomocou neho dá veľmi ľahko odomknúť iPhone a človek nemusí zadávať žiadne heslo ani nič podobné. Ďalej môže pomocou Touch ID platiť či už v App Store alebo v obchode cez Apple Pay, využitie je jednoducho obrovské a nová reklama ti ho presne ukáže.

Nová reklama na Touch ID od Apple, u nás asi dosť o ničom!

Touch ID je dá sa povedať návykové. Ľudia, ktorí sa s ním dostali do kontaktu (a neboja sa, že vďaka tomuto senzoru získala americká vláda ich vzor odtlačku prstu, hoci si ho nezískala okamžite), zamilujú a akosi ho nechcú pustiť z ruky. Podstatne im totižto uľahčuje život. Je jedno či ide o každodenné odomykanie, platenie alebo čokoľvek iné pričom sa dá Touch ID použiť, proste je to šikovná vecička, ktorá je vynikajúco použitá.

Apple najnovšie chce podporiť predaje modelu 6S, ktoré sú z logických dôvodov slabšie ako predaje iPhonu 6. Práve pomocou série reklám, v ktorých ukazuje, čo iPhone dokáže, sa snaži spropagovať všetky jeho funkcie. Medzi ne samozrejme patrí aj spomínané Touch ID, v tomto prípade druhú generáciu, ktorá je podstatne rýchlejšia, ako tá prvá. Reklama je celkom vydarená ale povedzme si na rovinu, väčšinu funkcií, ktoré v nej uvidíš u nás zatiaľ ani nevyužiješ. Snáď neskôr, nevadí, dočkáme sa! 🙂

https://youtu.be/U2MTLNfCZBQ

Prečítajte si tiež  iPhone 13 nakoniec nedostane Touch ID v displeji!
Môže ťa zaujímať
- Reklama -
Róbert Hallon
Som spolumajiteľ a hlavný tvorca obsahu na svetapple.sk. Študujem Dizajn médií v Bratislave a milujem Apple najmä pre filozofiu, ktorou tvorí svoje služby a produkty. Mojím druhým "koníčkom" sú autá, o ktorých tu sem tam tiež niečo napíšem.