Samsung vs Apple = večná rivalita, ktorá pravidelne ožíva vo forme zábavných a niekedy až trochu útočných reklám, zvyčajne pochádzajúcich z dielne juhokórejského výrobcu. Najnovšia kampaň od Samsungu s názvom „Simon Says“ sa snaží zosmiešniť Apple a jeho nedostatok inovácií. Má Samsung pravdu?

Reklama začína scénou pri ktorej ľudia čakajú na nový iPhone. Jeden zo zákazníkov sa pýta: „Čo je nové?“, pričom dostane zaujímavú odpoveď „Koho to zaujíma?“. Potom reklama ukazuje výhody zariadení Galaxy – napríklad prekladanie reči cez Galaxy Z Flip 6, prácu so stylusom S Pen pri Galaxy S24 Ultra alebo úpravu fotiek pomocou AI.

Aj keď tieto funkcie znejú zaujímavo, ide o technológie, ktoré Samsung používa už roky. A čo viac, podobné funkcie nájdeme aj u konkurencie, napríklad v Google Pixel alebo iných Android zariadeniach.

Nestrelil si Samsung do vlastnej nohy? 

Záverečný slogan „Nikto by nemal čakať na inovácie“ vyvoláva úsmev, pretože Samsung sám v posledných rokoch neprišiel s ničím revolučným. Jeho smartfóny síce ponúkajú užitočné funkcie, ale žiadne veľké medzigeneračné prekvapenia sa nekonajú.

Na druhej strane, tento výrobca má v ponuke už dlhé roky smartfóny so skladacím displejom, ktoré naopak konkurenčný Apple nemá a pravdepodobne ich ani tak skoro nepredstaví. Dajte nám vedieť do komentára, čo si o tejto kampani myslíte vy.

Nezabudnite tiež na náš SvetApple bazár, v ktorom nájdete viac ako 600 inzerátov na rôzne Apple zariadenia. Tie sem môžete pridať úplne zadarmo kliknutím na tento odkaz.

Môže ťa zaujímať
- Reklama -